اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد/

رقابت کشتی‌گیران جوان در شهرآورد مازندران

خبرگزاری فارس: دیدار معوقه از هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور بین دو تیم مازندرانی در زیراب شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

رقابت کشتی‌گیران جوان در شهرآورد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دو تیم صدرای زیراب و سایپا تنکابن فردا چهارشنبه هشتم آذر از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزارکننده شهرآورد مازندران در زیراب خواهند بود.

این دیدار در حالی بین این دو تیم در سالن رنجبر صفری زیراب برگزار می‌شود که مبارزه کشتی‌گیران از دیدارهای عقب افتاده هفته اول این رقابت‌ها خواهد بود.

شاگردان عباس حاج‌کناری در تیم صدرای زیراب در حالی فردا در سالن رنجبر صفری زیراب میزبان حریف هستند که هفته گذشته در خانه در نتیجه نزدیک چهار بر سه از مهمان خود پرسپولیس جویبار شکست خوردند و با پیروزی در این دیدار در پی ناکامی هفته گذشته خود هستند.

در مقابل شاگردان حامد عباسپور در تیم سایپای تنکابن در حالی فردا در زیراب مهمان حریف هم‌استانی خود هستند که هفته گذشته کشتی‌گیران جوان تنکابنی شاهکار کردند و در یک دیدار خارج از خانه موفق شدند تیم پرمهره ثامن‌الحجج(ع) سبزوار را چهار بر سه شکست دهند.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، دو تیم صدرای زیراب و سایپای تنکابن بیشتر به کشتی‌گیران جوان بومی مازندرانی اتکا کردند و تا حدودی هم کشتی‌گیران جوان در دو تیم در این زمینه موفق عمل کردند.

به گزارش فارس، دو تیم صدرای زیراب و سایپای تنکابن فردا برگزارکننده دومین رقابت خود هستند. صدرای زیراب یک شکست و سایپا تنکابن نیز یک پیروزی در کارنامه  خود دارند.

دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت با حضور هشت تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول