اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

شورای شهر نباید برای خدمات‌رسانی به دور خود حصار بکشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ شوراهای شهر نباید در امر خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم با طبقه‌بندی خاص دور خود حصار بکشند.

شورای شهر نباید برای خدمات‌رسانی به دور خود حصار بکشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه‌خلخال ظهر امروز در دیدار با اهالی شهرستان خلخال توجه به حاشیه‌های شهر را اصلی‌ترین اولویت کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری نباید تمام توجهات خود را معطوف به مرکز شهر خلخال نماید زیرا اهالی حاشیه‌نشین ساکنان شهر خلخال نیز جزو ساکنان اصلی شهر خلخال هستند و باید عمران و آبادانی در حاشیه شهر نیز مشاهده شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم شهر خلخال در حاشیه‌ها با مشکلات دست و پنجه نرم کرده ولی شوراها و شهرداری‌ها بیشتر امکانات را در مرکز شهرها به کار گرفته‌اند.

جعفری بنه‌خلخال ضمن تقدیر از زحمات شهرداری خلخال در عمران و آبادانی شهر خلخال بیان داشت: اهالی ساکن در برخی از مناطق شهرستان خلخال از طبقات ضعیف و کم درآمد جامعه بوده و باید به این قشر بیشتر توجه شده و عمران و آبادانی در حاشیه شهرها نیز مشهود باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست صمیمی که شهردار و شورای اسلامی شهر خلخال نیز در آن حضور داشتند محمد ساده‌روح شهردار خلخال از تکمیل پل بزرگ آیت‌الله کاشانی شهر خلخال، تکمیل و بهسازی کوچه‌ها و معابر اصلی شهر خلخال و نامگذاری کوچه‌های شهرک آیت‌الله کاشانی خبر داد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول