اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد خبر داد

شهریاری جایگزین عضو مستعفی شورای شهر مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر مشهد گفت: جایگزین سرویها در شورای شهر مشهد از طرف فرمانداری معرفی می‌شود و پیش‌بینی بنده حضور شهریاری است.

شهریاری جایگزین عضو مستعفی شورای شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی ظهر امروز در حاشیه یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با استعفای نایب رئیس شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مواردی که نایب رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر استعفای خود مطرح کرد قبلاً در شورا مطرح شده و در برخی از موارد مراجع قضایی در شرف پیگیری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تمام اعضای شورا علاقه‌مند بودند که نایب رئیس شورای شهر مشهد در زمان کوتاه باقی‌مانده از کار شورا به فعالیت خود ادامه دهد؛ اما اصرار ایشان برای استعفا سبب شد تا تمام اعضای شورا موافقت کنند.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: خاصیت کار شورا این است که در آن رای موافق و مخالف وجود دارد و فردی که مخالف مصوبه است پس از رای آوردن آن مصوبه باید مدافع باشد و اگر ما این روحیه را نداشته باشیم باید شورا را ترک کنیم.

وی تاکید کرد: اگر موضوعی در شورای شهر رای حداکثری می‌آورد تمام اعضا باید تابع آن رای باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با اینکه آیا واقعاً بیشترین تخلفات در چند سال اخیر در شهرداری بوده است گفت: حجم کاری که شهرداری در شش سال اخیر انجام داده بسیار زیاد است  که میزان تخلفات در برابر آن ناچیز است.

شیرمحمدی یادآور شد: بودجه امسال شهرداری 5 هزار و 900 میلیارد تومان است که بیشتر از بودجه تمام ادارات کل استان خراسان است و با حجم بالای کاری که انجام می‌دهد چند تخلف دارد که باید سعی شود آنها نیز مرتفع شود.

وی افزود: تخلفات شهرداری به قیمت برخورد حذفی با یک مجموعه‌ای که افراد زیادی در آن کار می‌کنند نیست و کار شهرداری با چند مورد تخلفی که نائب رئیس شورا مطرح می‌کند قابل قیاس نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: برخی از موضوعاتی که توسط سرویها بیان شد مانند تخلفات ساختمانی یا طبقه مازاد،  قبلا در دادگستری بررسی و مختومه اعلام شد.

شیرمحمدی در ارتباط با جایگزین سرویها در شورای شهر مشهد اظهار کرد: عضو بعدی شورای شهر مشهد از طرف فرمانداری معرفی می‌شود و پیش‌بینی بنده حضور شهریاری است.

انتهای پیام/ 70019/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول