اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد:

موافقت تمام اعضای شورای شهر مشهد با استعفای سرویها ناجوانمردانه است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موافقت تمام اعضای شورای شهر مشهد با استعفای سرویها ناجوانمردانه است و اگر بنده در جلسه حضور داشتم رأی مخالف می‌دادم.

موافقت تمام اعضای شورای شهر مشهد با استعفای سرویها ناجوانمردانه است

فاطمه غیور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هنگام جلسه استعفای سرویها بنده برای شرکت در شبکه زنان متروپلیس در سفر گوانگجو بودم و دیشب تازه بازگشتم و موضوع استعفای سرویها من را متأثر کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: از استعفای سرویها متعجب شدم و جای ناراحتی دارد که تمام اعضای شورای شهر مشهد با این استعفا موافقت کردند و به نظر بنده این حرکت آنها ناجوانمردانه بود.

غیور خاطر نشان کرد: رأی موافقت تمام اعضای شورای شهر مشهد در این زمان که ماه‌های پایانی شورا طی می‌شود درست نبود.

وی با اشاره به عملکرد سرویها در شورای شهر مشهد گفت: سرویها در دوران فعالیت خود در شورای شهر مشهد دیدگاه عدالت‌جویانه داشتند و در موارد استثنا و تبعیض موضع سختی می‌گرفتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: بنده اگر در جلسه استعفا حضور داشتم رأی موافق نمی‌دادم چون به نظر من سرویها فردی پرکار بوده که در دوران خدمت خود در شورای شهر مطب خود را تعطیل کرده بود و تمام وقت در اختیار شورا بود و واقعاً حیف است که این فرد از شورا حذف شود.

غیور تصریح کرد: ایشان از پروژه‌هایی در دست اجرا مانند پروژه زمین‌های ورزشی روباز مناطق به شخصه دیدار و کنترل می‌کرد؛ این در صورتی‌ است که سایر اعضای شورای شهر تمام وقت خود را به شورا اختصاص نمی‌دهند.

وی در ارتباط با دلایل استعفا سرویها اظهار کرد: سرویها مستنداتی را ارائه می‌کند که شهرداری متخلف است و اگر شهرداری مستنداتی خلاف گفته‌های سرویها دارد نشان دهد و شهردار با توضیحات خود ابهامات را برطرف کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مردم به دنبال شفافیت هستند و اگر فضا شفاف نباشد تصمیم‌گیری بسیار سخت می‌شود.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول