اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان:

شورای شهر با احداث تله‌کابین در کرمان موافقت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کرمان از موافقت اعضای این شورا با اجرای طرح احداث تله‌کابین در این شهر خبر داد.

شورای شهر با احداث تله‌کابین در کرمان موافقت کرد

علی مهاجری شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست عمومی شورای اسلامی شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: موسسه مالی و اعتباری عسکریه پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای اجرای سه طرح در کرمان را ارائه کرده است.

وی افزود: پروژه مجتمع توریستی، ورزشی و فرهنگی تله‌کابین پارک قائم کرمان یکی از طرح‌های پیشنهادی موسسه مالی و اعتباری عسکریه است که در نشست شورای اسلامی شهر با حضور مشاور طرح مورد بررسی قرار گرفت.

مهاجری از موافقت اعضای شورای اسلامی کرمان با اجرای طرح تله‌کابین در پارک قائم کرمان خبر داد و ابراز داشت: با اجرای این طرح آرزوی چندساله مردم کرمان برای بهره‌مندی از امکانات تله‌کابین فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نشست شورای عمومی شهر کرمان آمادگی اعضای این شورا و همچنین شهردار کرمان برای اجرای پروژه مجتمع توریستی، ورزشی و فرهنگی تله‌کابین پارک قائم کرمان به مشاور این طرح اعلام شد.

مهاجری تصریح کرد: با توجه به استقبال مناسب مردم استان کرمان از طرح‌های گردشگری برگشت سرمایه اولیه سرمایه‌گذاران در پروژه‌های حوزه تفریحی و گردشگری تضمین شده است.

وی احداث فضاهای تفریحی و ایجاد امکانات مطلوب همزمان با اجرای پروژه تله‌کابین کرمان را امری ضروری خواند و خواستار توجه سرمایه‌گذار به این مهم شد.

به گزارش فارس، اعضای شورای عمومی شهر کرمان در این نشست علاوه بر بررسی اجرای طرح تله‌کابین با حضور مشاور طرح مذکور به چند نامه رسیده رسیدگی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد.

در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان همچنین آخرین مصوبه کمیسیون‌های این شورا مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

انتهای پیام/غ//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول