اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استعفای یک عضو شورا در گرمی

شورای شهر گرمی در آستانه انحلال

خبرگزاری فارس: با استعفای بدری یکی از اعضای شورای شهر گرمی شورای این شهر در آستانه انحلال قرار گرفت.

شورای شهر گرمی در آستانه انحلال

فرماندار گرمی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: انحلال شورای شهر گرمی زمانی وجاهت قانونی می‌یابد که استاندار دستور مورد نظر را صادر کند که ما در این زمینه با استاندار اردبیل نامه‌نگاری داشتیم و منتظر رای نهایی نیکزاد هستیم.

محمود علائی زنگیر با بیان اینکه بدری عضو شورای شهر گرمی پیش از این نیز استعفا داده بود، خاطرنشان کرد: این عضو شورا به دلایلی که از بیان آن معذوریم و با عهده‌داری مسئولیت کمیته امداد شهرستان گرمی از ادامه فعالیت در شورای شهر برای بار دوم استعفا داده که این بار استعفای او جدی به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: با استعفای بدری و برکناری یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرمی در گذشته شورای این شهر با دو نفر از وجاهت قانونی خارج می‌شود که به نظر می‌رسد با دستور استاندار اردبیل شاهد انحلال شورای شهر گرمی باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عهده‌داری مسئولیت شورای شهر در مدت باقیمانده از عمر شورای سوم تصریح کرد: با انحلال شورای شهر استاندار به عنوان قائم مقام شورا مسئولیت را عهده‌دار می‌شود و می‌تواند این مسئولیت را به فرماندار نیز تفویض کند.

علائی زنگیر گفت: ما در این زمینه منتظر اعلام نتیجه از سوی استاندار اردبیل هستیم تا تعیین تکلیف در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای شهر گرمی دارای چهار نفر عضو است که یک عضو آن پیش از این به دلایلی برکنار شده بود و با استعفای بدری این مجموعه با دو نفر عضو نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/2122/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول