اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل شورای ورزش سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی از تشکیل شورای ورزش در این سازمان با هدف توسعه امور ورزشی و افزایش شادابی کارکنان خبر داد.

تشکیل شورای ورزش سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی‌اصغر پورفتح‌الله ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: پرداختن به ورزش، شخصیت اجتماعی افراد را در کنار شخصیت فردی رشد می‌دهد و سبب شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های افراد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید موانع ورزش کارکنان را از بین ببرند گفت: ورزش از جمله اموری است که جوامع مختلف و به‌ویژه کشورهای اسلامی به آن تاکید بسیار دارند و از همین رو توسعه فعالیت‌های ورزشی باید در دستور کار مسئولان باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی ابراز کرد: امیدوارم با تشکیل شورای ورزش در سازمان همیاری‌های شهرداری مشهد گام‌های مؤثری در مسیر توسعه ورزش و نشاط و شادابی کارکنان برداشته شود.

پورفتح‌الله خاطر نشان کرد: این شورا در راستای بهبود کیفیت زندگی، کار و سلامت همکاران و پیشگیری از ناهنجاری‌های عضلانی آنان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/70003/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول