اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو - 18

ماموستا رحمانی: عزت و اقتدار ملت نشأت گرفته از خون شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ سروآباد شهدا را سرمایه‌های ایران اسلامی دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز ملت ایران و انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهداست.

ماموستا رحمانی: عزت و اقتدار ملت نشأت گرفته از خون شهداست

ماموستا عبدالرحمان رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:‌ امنیت و آسایش امروز کشور در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدا به‌ دست آمده است.

به گفته وی، امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده و ملت ایران برای رسیدن به این موقعیت بهای فراوانی را پرداخت کرده‌اند.

وی افزود:‌ تقدیم هزاران شهید مرد و زن از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون بهای سنگینی است که ملت آزاده و شهید پرور ایران اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های دین اسلام و انقلاب پرداخت کرده‌اند و باید با تمام وجود در مسیر نگهداری این ارزش‌ها تلاش کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد اضافه کرد:‌ تنها با تبعیت از شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان است که می‌توانیم هجمه‌های دشمنان را خنثی و از انقلابمان حراست کنیم.

این روحانی اهل سنت بیان کرد: باید با تبعیت از شهدا مانع از فراموش شدن راه و مسیر آنان که دفاع از انقلاب و ولایت است، بشویم.

وی بیان داشت: بدون اینکه عده‌ای خود را فدای ارزش‌ها کنند، هیچ جامعه ثبات و پایداری نخواهد یافت، کمااینکه از صدر اسلام تا کنون تعداد زیادی از خیل بزرگ مردان و شیرزنان در راستای دفاع از ارزش‌های این دین الهی جانشان را فدا کرده‌اند.

این روحانی اهل سنت خاطرنشان کرد: شهادت مقام و توفیق بسیار ارزشمندی است که خداوند تبارک و تعالی در آیات متعدد قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

ماموستا رحمانی برگزاری یادواره و کنگره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای ترویج افکار و اهداف شهدا در بین افراد جامعه بویژه نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد: ترویج و تبیین اهداف شهدا در جامعه امری ضروری است اما به شرط آنکه از محتوای لازم برخوردار باشد.

وی در پایان از کنگره شهیده فاتحی‌کرجو نیز به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی نام برد و گفت: برگزاری این کنگره فرصت بسیار ارزشمند برای معرفی هرچه بیشتر این شهیده و ایثار و از خودگذشتگی دیگر شهدای مظلوم استان کردستان است.

انتهای پیام/79002/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول