اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال استقلال اهواز گرفتار تارهای نساجی مازندران

خبرگزاری فارس: از رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ یک جام آزادگان، دیداری حساس را در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدا ساری میان نساجی مازندران و استقلال اهواز شاهد خواهیم بود.

فوتبال استقلال اهواز گرفتار تارهای نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان دیداری حساس را در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدا ساری میان نساجی مازندران و استقلال اهواز شاهد خواهیم بود.

هفته دوازدهم برای تیم‌های بالای جدول بسیار حساس و جذاب بوده چرا که تیم‌ها فقط برای گرفتن امتیاز به میدان می‌روند.

نساجی در حالی به این دیدار چشم دوخته که مالک این تیم گفته 30 درصد بازیکنان را در جیب قائم مقام خود گذاشته تا قبل از این دیدار بازیکنان را شارژ روحی کند البته نساجی در این فصل بسیار عالی ظاهر شده چرا که توانسته از 11 بازی 19 امتیاز را کسب کند که میانگین هر بازی 1.8 امتیاز است و در مکان چهارم جدول قرار گرفته است.

در آن سوی میدان استقلال اهواز تیمی که در اهواز پرطرفدار بوده و زمانی در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته این تیم همانند نساجی خصوصی بوده و زیر نظر برادران شفیع‌زاده اداره می‌شود که یک سیر نزولی را در این چند ساله طی کرده است.

تیم استقلال اهواز در این فصل هم نتوانست خواسته هواداران خود را برآورده کند چرا که با 11 بازی و 81/0 امتیاز یعنی زیر یک امتیاز در هر بازی کسب کرده و در رده 12 جدول جا خوش کرده است.

تیم استقلال اهواز در هفته یازدهم توانست در یک بازی خانگی از سد تیم ماشین‌سازی تبریز عبور کند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

نساجی در هفته‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شده و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته که با نظر کارشناسان بر روی کاغذ نساجی می‌تواند لیگ برتری شود البته به شرط و شروط‌های این بازی هم با استقلال با توجه به شرایط آب و هوایی اگر بازیکنان بتوانند از این شرایط به خوبی استفاده کنند می‌توانند با پیروزی پرگل این دیدار را پشت سر نهند.

انتهای پیام/86017/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول