اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بازرسی‌ از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

جریمه 1150 میلیون ریالی بازاریان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آبان‌ماه امسال طی بازرسی صورت گرفته از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد، بازاریان متخلف هزار و150 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 1150 میلیون ریالی بازاریان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

علی حیدری‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: در آبان‌ماه امسال از سوی مأموران این سازمان بیش از 2 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و بازاریان متخلف سر جمع هزار و 125 میلیون ریال جریمه شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازرسی‌ها در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی، برای کنترل و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

حیدری‌اصل تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 759 مورد تخلف کشف و تعداد 562 پرونده تشکیل شد که در مجموع با هزار و 125 میلیون ریال جریمه پیشنهادی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی با اشاره به این‌که بازرسان این سازمان به طور ویژه گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور را کنترل می‌کنند، گفت: این اقدامات در راستای آسایش خاطر عمومی جامعه است.

این مسئول ابراز داشت: به منظور ایجاد ثبات در بازار کالا و خدمات، با بسیج امکانات و تشکیل اکیپ‌های ویژه و همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با اخلال‌گران عرصۀ اقتصادی و بازار برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تخلف‌ها در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر نکردن فاکتور، گرانفروشی و نداشتن فاکتور خرید اعلام کرد.

حیدری‌اصل از هم‌استانی‌‌ها خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول