اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

بازرسی‌ها از بازار هدف‌دار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار گفت: در بازار و اقتصاد پیش از تحریم با گرانی و مشکلاتی روبرو شدیم که باید بازرسی‌ها تشدید و هدف‌دار شود.

بازرسی‌ها از بازار هدف‌دار شود

علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در فریدونکنار اظهار داشت: افزایش ضریب آسیب‌پذیری نظام هدف نهایی غرب و تمام دشمنان است.

به گفته فرماندار شهرستان فریدونکنار تحریم سرمایه‌گذاری‌ها و مسدود کردن جریان ملی کشور، سلطه بر جریان رسانه و ایجاد عملیات روانی در کشور در همین راستا عملیاتی شده است.

وی افزود: شکاف درون حاکمیت در برابر تصمیم برای مواجهه با تحریم از برجسته‌ترین برنامه‌های غرب بوده که فاز عملیاتی همه اهداف دشمنان، تحریم است.

وی با تاکید بر اینکه به عوامل داخلی باید بیشتر توجه داشت، بیان داشت: در بازار و اقتصاد پیش از تحریم با گرانی و مشکلاتی روبرو شدیم که باید بازرسی‌ها تشدید و هدف‌دار شود.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: انتخابات باید راه، تفکر و ابزاری برای توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم باشد.

قاسمی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به کاندیدای احتمالی شورای شهر جهت‌گیری نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مرکز پرنده‌شناسی جنگل اوجاکله فریدونکنار باید حراست شود، اظهار داشت: اداره کل حفاظت از محیط زیست توجه درخوری به این طرح ندارد که البته در هفته گذشته یک نگهبان برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه باید سوخت برای واحدهای آموزشی، تجاری و صنفی ذخیره شود، گفت: 18 واحد خبازی فریدونکنار دوگانه سوز شدند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: 16 کیلومتر رودخانه‌های فریدونکنار ساماندهی و مدیریت شود که باید با لایروبی و ساخت دیواره حفاظتی اقدامات پیشگیرانه را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/86003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول