اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی گیلان:

بازرسی از دستگاه‌ها موجب پویایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان گفت: نظارت یک اصل مهم و کاربردی در بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها است و موجب پویایی می‌شود.

بازرسی از دستگاه‌ها موجب پویایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حسینی عصر امروز در کارگاه آموزشی ارتقای کیفیت و کارایی کارشناسان و بازرسان اداره کل بازرسی گیلان با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارکنان سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این سازمان را یک دستگاه قانونی و نقطه امید، اتکا و اعتماد برای مدیران مطرح کردند و از اینکه مدیران دلسوز و دارای هدف با هوشیاری به کارشان نظارت می‌کنند استقبال کردند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی باید شاخص‌ها و مولفه‌های اصلی مدیریت صحیح و کارآمد را به همراه داشته باشد، ابراز کرد: باید نظارت را به عنوان یک اصل مهم و کاربردی مد نظر داشته باشیم زیرا نظارت و بازرسی از دستگاه‌ها موجب پویایی و نشاط می‌شود.

این مسئول سازمان بازرسی را انسان‌محور خواند و ابراز کرد: در این سازمان بازرسان به دنبال بررسی کیفیت کاری در دستگاه‌ها و صلاحیت‌های افراد شاغل در آن سازمان‌ها هستند.

وی میزان تاثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم سازمان بازرسی بر عملکرد جامعه آماری تعداد کارمندان و کارکنان دولت در کشور را قابل توجه نامید و اذعان کرد: اهمیت این تاثیرگذاری در زمان حفاظت از منابع انسانی چند برابر می‌شود.

حسینی ترجیح برخی از فرهنگ‌های شخصی بر فرهنگ سازمانی را یک آسیب جدی خواند و یادآور شد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مذکور اصلاح فرهنگ سازمانی در اداره‌ها و سازمان‌های خود است و این فرهنگ صحیح باید به درستی شناخته شود و سپس از دیگران توقع انجام آن را داشته باشیم.

وی برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای کیفیت و کارایی بازرسان و کارشناسان اداره کل بازرسی را موجب آشنایی آنها با جدیدترین و راهبردی‌ترین یافته‌ها و تجربیات در زمینه نحوه رسیدگی و برخورد با تخلفات در دستگاه‌های اجرایی دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول