اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری زنجان:

بازرسی‌ها برای جلوگیری از اختلال در بازار تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصادی استانداری زنجان به احتمال اختلال در بازار در ماه‌های پایانی سال اشاره کرد و گفت: بازرسی‌ها برای جلوگیری از اختلال در بازار تشدید می‌شود.

بازرسی‌ها برای جلوگیری از اختلال در بازار تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین اشرفی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان از در دست اقدام بودن مصوبه جلسات قبلی ستاد خبر داد و اظهار داشت: ادغام اتحادیه قصابان با اتحادیه مرغ فروشان و تشکیل اتحادیه فروشندگان پروتئین در دستور کار قرار دارد.

وی تعیین نرخ کالاها و نرخ‌گذاری جدید برای برخی از آنها و همچنین خدمات، از دیگر مصوبات جلسه قبلی عنوان کرد و افزود: اجرای این مصوبه در دست پیگیری است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری زنجان از کنترل موجودی انبارهای استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: اقداماتی برای شناسایی و کنترل انبارهای بی‌نام و نشان و برخورد با محتکران با مسئولیت سازمان صنعت، معدن تجارت انجام شده است.

وی برخورد با محتکران و متخلفان را امری همیشگی اعلام کرد و گفت: این امر مقطعی نیست.

اشرفی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تامین قیمت گوشت قرمز در راستای جلوگیری از افزایش قیمت آن اضافه کرد: موضوع جلوگیری از خروج دام زنده در جلسات برگزار شده، بررسی شده است.

وی از تشکیل تیم تخصصی با بررسی پنج محور با حضور مسئولان استان خبر داد و اضافه کرد: موضوع تعداد دام‌های سبک و سنگین موجود قابل عرضه به بازار، دلیل عدم عرضه دام زنده به بازار و درصد دام‌های خارج شده از استان در جلسات برای تعدیل قیمت گوشت قرمز بررسی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری زنجان از تهیه گزارش‌های لازم در مورد قیمت گوشت قرمز و نحوه تعدیل قیمت آن خبر داد و گفت: این گزارش‌ها به زودی ارائه می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای ورود تعاونی روستایی برای کنترل بازار خرید و فروش گوشت قرمز خبر داد و افزود: این ورود موجب ساماندهی قیمت‌ها می‌شود.

اشرفی برخورد با قصاب‌هایی که نرخ‌های مصوب مجمع امور صنفی را رعایت نمی‌کنند را از دیگر مصوبات جلسه تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: برای قصاب‌های متخلف سه نوع پرونده بسته به تعداد تخلفات تشکیل شده است که تعزیرات بسته به نوع تخلف، با آنها برخورد می‌کند.

وی به احتمال ایجاد اخلال در بازار در ماه‌های پایانی سال اشاره و تاکید کرد: ارگان‌های ذیربط باید با تشدید بازرسی‌ها و استفاده از حداکثر ظرفیت اقدام به تنظیم بازار کرده و جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول