اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هیئتی از سازمان بازرسی کل کشور

عملکرد اداره‌کل بازرسی استان قزوین بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور هیئتی از کارشناسان و بازرسان سازمان بازرسی کل کشور عملکرد اداره‌کل بازرسی استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد اداره‌کل بازرسی استان قزوین بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، هیئت بازرسی دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی با استقرار در این اداره‌کل عملکرد آن را طی سال‌های گذشته مورد بررسی دادند.

علی‌اصغر نعمتیان معاون دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص در گفت‌وگو با مسئول روابط عمومی این اداره‌کل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: بررسی وضعیت و نحوه عملکرد اداره‌‌کل بازرسی استان قزوین از سال 90 تاکنون موضوع و محور مورد بررسی توسط بازرسان در این مأموریت است.

وی افزود: در حاشیه این مأموریت و در راستای برقراری تعامل با نخبگان و مسئولین ارشد این استان دیدارهای جداگانه‌ای با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، مدیران کل بازرسی و اطلاعات و رئیس کل دادگستری صورت گرفت که طی آن در ارتباط با امر نظارت و بازرسی بحث و تبادل نظر شد.

نعمتیان تصریح کرد: برگزاری جلسه آموزشی برای بازرسان و کارشناسان اداره‌کل بازرسی قزوین با موضوع آسیب‌شناسی و روش رسیدگی به پرونده‌های نظارت و بازرسی و همچنین نحوه رسیدگی به پرونده‌های متشکله از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مأموریت بود.

معاون دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: نحوه جمع‌آوری اطلاعات و چگونگی اخذ مستندات، توجه به موضوع صلاحیت در رسیدگی‌ها، شفافیت و گویایی، و رعایت سلسله مراتب اداری و آیین مکاتبات اداری از مهم‌ترین سرفصل‌ها و محورهای مورد بحث و مطرح شده در جلسه آموزشی بود.

انتهای پیام/77002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول