اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، ‌معدن و تجارت ساوجبلاغ:

18 تیم بازرسی از صنوف در ساوجبلاغ فعال شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، ‌معدن و تجارت ساوجبلاغ از فعال شدن 18 تیم بازرسی به منظور کنترل عملکرد صنوف در این شهرستان خبر داد.

18 تیم بازرسی از صنوف در ساوجبلاغ فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  ساوجبلاغ، حمیدرضا عقاب نشین ظهر امروز در آغاز به کار فعالیت این تیم‌ها اظهار داشت: کنترل و نظارت بر نحوه فعالیت صنوف یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا باید با تدابیر اتخاذ شده علاوه بر نظارت بر نحوه فعالیت این واحدها در کنترل بازار نیز گام برداریم.

وی ادامه داد: عده‌ای سودجو و فرصت طلب با افزایش نرخ‌ کالاها که به صورت خودسرانه انجام شده است سعی در متشنج جلوه دادن وضعیت بازار کرده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه این اقدام سبب نارضایتی مردم و افزایش شکایات به این اداره شده است، افزود: به منظور خدمات رسانی بیشتر و کنترل بازار 18 تیم بازرسی فعالیت خود را از امروز دو‌چندان کرده و با حضور سرزده در صنوف نحوه فعالیت و نرخ‌گذاری آنان را بر روی کالاها ارزیابی می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوجبلاغ گفت: بازرسان به محض مشاهده کوچک‌ترین تخلفی از سوی صاحبان صنوف با آنان برخورد قانونی و جدی خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه تشدید بازرسی‌ها از این گونه واحدها در قالب طرح ویژه نظارتی در ساوجبلاغ انجام می‌شود، بازرسی ویژه از واحدهای صنفی، جلوگیری از تخلف، ایجاد آرامش و ثبات در بازار و جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار و همچنین پلمب واحدهای متخلف را از مهم‌ترین دلایل اجرای این طرح عنوان کرد.

عقاب نشین از مردم خواست تا به محض مشاهده کوچک‌ترین تخلفی از سوی واحدهای صنفی، ‌مانند احتکار، گرانفروشی و تخلفات دیگر موارد را در اسرع وقت به این اداره و یا بازرسان اطلاع دهند.

وی مردم را چشم و گوش بینای جامعه عنوان کرد و افزود: اگر تعامل و همکاری مردم در انجام چنین مأموریت‌هایی نباشد نمی‌توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول