اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه امام صادق

درمانگاه تخصصی شهدای تنگستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج درمانگاه تخصصی شهدای تنگستان در روستای عالی چنگی از توابع بخش دلوار تنگستان با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر افتتاح شد.

درمانگاه تخصصی شهدای تنگستان افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در این آیین گفت: در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران که خدمت‌‌دهی به مردم و محرومان است این درمانگاه به صورت کاملا رایگان در هفته به مدت دو روز و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مردم خدمات‌دهی می‌کند.

فتح‌الله جمهیری افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ تلاش و کوشش، ایثار، از خود گذشتگی، مردم‌سالاری، خودباوری، استکبارستیزی و محبت و ارادت به مردم و حل مشکل آنها است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: توجه بسیجیان و جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) به مناطق محروم ستودنی است و بسیج از ابتدای فعالیت خود تاکنون  همواره تلاش و خدمات خود را به مناطق محروم معطوف کرده است که این خدمات در چند ساله اخیر به اوج خود رسیده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز گفت: درمانگاه تخصصی شهدای تنگستان به مدت دو روز در هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خدمات پزشکی را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد.

حسن ملک‌زاده افزود: در این درمانگاه پزشکان متخصص داخلی، اطفال، ارولوژی، جراحی عمومی، ارتوپدی و زنان و زایمان به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: این درمانگاه با همکاری سپاه امام صادق بوشهر، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان تنگستان راه‌اندازی شده است.

احمد جعفری‌نسب فرماندار تنگستان نیز از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) بوشهر جهت خدمت‌رسانی به مردم محروم این روستا تقدیر کرد.

روستای عالی چنگی از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان و در 25 کیلومتری شهر بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/66004/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول