اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس:

بیکاری دغدغه اصلی مردم سرپل‌ذهاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری که در سرپل‌ذهاب وجود دارد، در هیچ جای استان نیست.

بیکاری دغدغه اصلی مردم سرپل‌ذهاب است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در طول دوران دفاع مقدس 2 بار توسط صدام جنایتکار اشغال شد و مردم این شهر با تمام وجودشان از کیان وطن دفاع کردند و اجازه ندادند یک ‌وجب از خاک مقدس ایران به دست دشمن بیفتد.

حسینی با بیان برخی مشکلات شهرستان سرپل‌ذهاب‌، تصریح کرد: بیکاری که در سرپل‌ذهاب وجود دارد در هیچ جای استان نیست لذا مسئولان استان باید نهایت تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

وی تعطیلی اکثر واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب را از عمده مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای کاهش مشکلات بیکاری شهرستان سرپل‌ذهاب باید به بخش صنعت توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در ادامه گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب دارای یک منطقه کشاورزی چهار فصل است که باید برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی از این نعمت خدادادی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: وجود مرز و مرزی بودن این شهرستان یک فرصت برای آن محسوب می‌شود که می‌تواند بخشی از مشکلات این منطقه را حل کند.

حسینی در ادامه با اشاره به بازگشت اهالی 4 روستا شهرستان سرپل‌ذهاب که تقاضای بازگشت و اسکان به روستاهای خود را دارند ولی تا به حال اجازه بازسازی نگرفته‌اند از استاندار کرمانشاه خواستار حل مشکل این روستاها شد و گفت: امید است استاندار کرمانشاه دستورات و پیگیری لازم را صادر کند.

وی با اشاره به کمبود بودجه در راستای توسعه حرم مطهر احمد‌ابن‌اسحاق‌، در سرعت بخشیدن به توسعه حرم مطهر احمد‌ابن‌اسحاق تاکید کرد.

گردنه پاطاق، مشکل آب‌شرب قلعه‌شاهین، جایگاه سی‌ان‌جی  و کمبود سوخت از دیگر مشکلاتی بود که نماینده مردم قصرشیرین‌، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول