اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

لازمه مقابله با آفت‌های اجتماعی ریشه‌کنی بیکاری است

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: لازمه مقابله‌کردن با آفت‌های اجتماعی ریشه کن کردن بیکاری است بنابراین باید برای مقابله با این معضل تلاش شود.

لازمه مقابله با آفت‌های اجتماعی ریشه‌کنی بیکاری است

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیکاری از هر جهت برای جوانان خطرآفرین است چرا که در اشاعه ناهنجاری‌های اخلاقی و فکری تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین می‌طلبد برای مبارزه با این مشکل جدی تلاش شود چرا که در این صورت نه ‌تنها اقتصاد بلکه فرهنگ غنی کشورمان هم از نابودی نجات می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برای فعال‌سازی کارگاه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل باید منابع مالی مورد نیاز اختصاص پیدا کند افزود: برای اینکه به خیل عظیم جوانان بیکار در کشور و در استان آذربایجان‌غربی افزوده نشود باید از بیکارشدن افراد شاغل جلوگیری به عمل آید، برای تحقق این امر باید اعتبارات لازم از سوی مسئولان اختصاص داده شود.

بت‌کلیا آذربایجان‌غربی را یک استان نیمه‌صنعتی عنوان کرد و افزود: برای اینکه رشد، تعالی و توسعه استان در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت را شاهد شویم باید از نیروهای مبتکر، خلاق و توانمند حداکثر بهره را برد و تعامل همه‌جانبه‌ای بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف و نمایندگان شکل بگیرد.

نماینده آشوریان در مجلس ورود پیداکردن رسانه‌های جمعی به این مبحث را خواستار شد و افزود: رسانه‌های جمعی باید برای کسب شناخت از محیط پیرامون و بررسی قابلیت‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی استان اهتمام کرده و از طریق انعکاس این قابلیت‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اهتمام بورزند به طوری که در این صورت در کاهش نرخ بیکاری به صورت مستقیم ایفای نقش می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای نجات جوانان از معضل بیکاری باید برای برطرف‌کردن موانع سرمایه‌گذاری بیشتر از گذشته تلاش شود اظهار داشت: باید بسته‌های تخفیفی، مشوق‌های مختلف و .. تدوین کرد و برای حل مشکلات ناشی از نظام پیچیده اداری اهتمام شود تا فعالان بخش خصوصی برای ورود به این عرصه بیشتر از گذشته راغب شوند.

انتهای پیام/61002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول