اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

نماینده باید اخلاق و جیب پاک داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: نمایندگان مجلس باید سه ویژگی اخلاق پاک، هدف پاک و جیب پاک را دارا باشند تا بتوانند به خوبی قوانین و لوایح را تصویب کنند.

نماینده باید اخلاق و جیب پاک داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به روز نیروی دریایی اظهار داشت: امروز به برکت فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های نیروی دریایی نظام جمهوری اسلامی دارای قدرت دریایی مقتدری است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش امام هادی (ع) توسط گردان‌های عاشورا و الزهرا (ع) در شهربابک بیان داشت: بسیجیان شهربابک با حضور گسترده خود در این رزمایش ثابت کردند که هنوز هم تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.

منتظری همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس گفت: ملت ایران از نمایندگان خود توقع دارند که سیره مدرس را الگوی خود قرار دهند و همیشه راه مدرس را ادامه دهند.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید سه ویژگی اخلاق پاک، هدف پاک و جیب پاک را دارا باشند تا بتوانند به خوبی قوانین و لوایح را تصویب کنند و در نظارت بر اجرای امور ترسی نداشته باشند و نمایندگان مجلس باید از آیت‌الله مدرس الگوپذیری داشته باشند تا ملت آنها را دوست داشته باشند.

امام جمعه شهربابک شهادت سه نفر از دانشجویان توسط رژیم پهلوی در 16 آذر ماه سال 32 را یک عنصر اصلی برای شکل‌گیری جنبش دانشجویان خواند و ابراز داشت: دشمن به خیال خام خود با به شهادت رساندن دانشجویان می‌تواند فریاد حق‌طلبانه آنها را در گلو خفه کند.

منتظری همچنین حضور مردم را در عزاداری‌های محرم سال جاری بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: امید است مردم شهربابک با اتحاد و همدلی موجب خلق حماسه‌هایی دیگر باشند.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول