اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد

صدا و سیمای زنجان از موفق‌ترین مراکز کشور

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به عملکرد خوب مرکز زنجان در پوشش مراسم عزاداری‌های ماه محرم گفت: صدا و سیمای زنجان یکی از موفق‌ترین مراکز کشور است.

صدا و سیمای زنجان از موفق‌ترین مراکز کشور

سید تقی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: عملکرد صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش مراسم عزاداری ماه محرم بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان یکی از شبکه‌های فعال کشور در حوزه برنامه‌های مذهبی است، خاطرنشان کرد: دلیل عمده این مسئله وجود مردم حسینی و انقلابی استان زنجان و حضور گسترده آنها در عزاداری ویژه امام حسین(ع) است.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه عزاداری و مراسم هیئت‌های مذهبی در ماه محرم سبب ایجاد شور و هیجان ویژه‌ای در مردم می‌شود، اضافه کرد: صدا و سیما نیز این تصاویر وصف‌ناپذیر را به نمایش می گذارد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان یکی از موفق‌ترین مراکز استانی در پوشش مراسم عزاداری امام حسین(ع) به شمار می‌رود، تصریح کرد: این مرکز قبل از آغاز ماه محرم اقدام به تولید برنامه‌های ویژه، مستند و اخبار و اطلاعات مرتبط می‌کند.

سهرابی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان زمینه‌سازی و فضاسازی مناسبی برای ماه محرم انجام داده بود، ادامه داد: این مرکز با ارسال اخبار و گزارشات مختلفی حرکت مردم استان زنجان و ارادت آنها به امام حسین(ع) را نشان می‌دهد.

وی اوج فعالیت صدا و سیمای مرکز زنجان را در روزهای هشتم تا یازدهم محرم برشمرد و یادآور شد: انعکاس مراسم عزاداری مردم استان زنجان توسط صدا و سیما شور و هیجان ویژه‌ای در مردم سایر کشورها نیز ایجاد می‌کند.

مشاور رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه در سال‌جاری صدا و سیمای مرکز زنجان با استفاده از امکانات و فضا‌سازی مناسب اقدام به انعکاس مراسم عزاداری کرده است، خاطرنشان کرد: هر چند سیل جمعیت حاضر در عزاداری در دوربین‌های صدا و سیما نمی‌گنجد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بسیار خوب صدا و سیمای مرکز زنجان سبب تقدیر رئیس و معاونین سازمان صدا و سیما از این مرکز شده است، تصریح کرد: مسئولان استانی و مردم ولایت‌مدار استان نیز از این مرکز رضایت دارند.

عملکرد صدا و سیما کاملاً روشن است

سهرابی در زمینه انتقادات صورت گرفته از صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه عملکرد صدا و سیما کاملاً روشن و بارز است، اضافه کرد: مسائل و انتقادات مطرح شده پیش پا افتاده است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد صدا و سیما در پوشش مراسم عزاداری مردم استان در منظر دید و قضاوت همه قرار گرفته است، ادامه داد: انتقادات صورت گرفته در مقابل اقدامات انجام شده کوچک است.

انتهای پیام/73006/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول