اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

صدا و سیمای اصفهان ساخت برنامه‌های بومی را ارتقاء دهد

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: برنامه‌های صدا و سیما باید با محوریت فرهنگ شهروندی باشد زیرا اگر فرهنگ شهروندی ارتقاء یابد، رفتارها و سلوک مردم در شهر، خانواده، مدرسه و دانشگاه متحول می‌شود.

صدا و سیمای اصفهان ساخت برنامه‌های بومی را ارتقاء دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی اصفهان اظهار کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که می‌تواند تمدن‌ساز باشد.

وی افزود: برای رسیدن به این تمدن همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا فرهنگ و تمدن اصفهان به نقاط دیگر صادر شود که البته صدا و سیمای اصفهان در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری داشته باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌های صدا و سیما وارداتی است، گفت: صدا و سیما همانند دانشگاهی است که فرهنگ مردم ما به این دانشگاه عمومی وابسته است.

وی ادامه داد: اگر ماهواره‌ها را نیز مهار کنیم، شبکه‌ها و رسانه‌های اینترنتی بدون مرز به راحتی در اختیار همه هست لذا صدا و سیما وظیفه دارد با ایجاد رقابت و جاذبه نگاه مردم را به تلویزیون خود معطوف کند.

شهردار اصفهان به مباحث فرهنگی در رابطه با تحول در صدا و سیما که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد اشاره و تصریح کرد: حوزه‌های مدیریت شهری در این زمینه نقش زیادی داشته‌اند.

سقائیان‌نژاد تاکید کرد: صدا و سیمای اصفهان مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد زیرا اصفهان مهد فرهنگ و هنر ایران‌زمین است و می‌تواند از این تمدن الگوسازی بکند.

وی اضافه کرد: شهرداری یک ارگان عمومی است که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را از بدو تولد تا مرگ دارد و این در حالی است که در همه کشورها شهرداری‌‌ها شبکه‌های مختص به خود دارند.

شهردار اصفهان به لزوم همکاری بین شهرداری و صدا و سیما تاکید کرد و گفت: تلویزیون و رادیو در ارتقای فرهنگ دیداری شنیداری مردم جامعه بسیار می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی  ادامه داد: برنامه‌های صدا و سیما در زمینه مباحث گوناگون شهری جز با همکاری، همفکری و تعامل شهرداری نمی‌توان پیش رود لذا لازم است با کمک یکدیگر به مردم اصفهان خدمت کرده و فرهنگ و تمدن اصفهان را به دیگر نقاط دنیا صادر کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول