اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه ملی خبر داد

ساخت 21 سریال و 30 تله فیلم توسط هنرمندان بسیجی صدا و سیما

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج صدا و سیما از ساخت 21 سریال و 30 تله فیلم توسط هنرمندان بسیجی صدا و سیما خبر داد.

ساخت 21 سریال و 30 تله فیلم توسط هنرمندان بسیجی صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی‌اصغر جعفری پیش از ظهر امروز در کنگره سالانه مسئولان و فرماندهان بسیج صدا و سیما در بوشهر اظهار داشت: اکنون بیش از 16 هزار نفر متخصص و صاحب‌نظر در رسانه ملی عضو بسیج صدا و سیما هستند.

این مسئول بیان داشت: این عزیزان در دو سال گذشته تولیدات قابل توجهی داشته‌اند به گونه‌ای که 21 سریال الف با موضوعات مختلف در دست تولید دارند.

جعفری افزود: بیش از 30 تله فیلم نیز توسط هنرمندان بسیجی صدا و سیما در دست تهیه است که پنج تله فیلم آن در هفته بسیج ارائه می‌شود.

رئیس بسیج صدا و سیما ادامه داد: در حوزه سایبر علاوه بر ایجاد قرارگاه سایبری چهار گردان سایبری تاکنون در صدا و سیما افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه رصد برنامه‌های مختلف دشمنان و رسانه‌های غربی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج صدا و سیماست گفت: در هفته بسیج بیش از 10 عنوان برنامه نمایشی مرتبط با بسیج رونمایی می‌شود و در بخش موسیقی نیز تاکنون 15 کلیپ ساخته شده و از پنج کلیپ آن رونمایی شده است.

جعفری برخورداری از نیروهای توانمند و صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف را مهم‌ترین ویژگی بسیج صدا و سیما دانست.

صدا و سیما نقش خود در حفاظت از انقلاب را به خوبی ایفا کرده است

استاندار بوشهر نیز در این آیین با بیان اینکه صدا و سیما در جنگ نرم دشمن نقش ویژه و مهمی دارد ابراز داشت: صدا و سیما از اوائل انقلاب و آغاز توطئه‌های دشمنان نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه کشورمان حوادث، توطئه و فتنه‌های گوناگونی پشت سر گذاشته گفت: نقش صدا و سیما در حفظ ارزش‌ها، انتقال ارزش‌ها و حماسه‌ها به نسل جدید، روشنگری جامعه، مقابله با توطئه‌های دشمنان، نمایش دادن ماهیت پلید دشمنان بویژه استکبار و منافقین بسیار مطلوب بوده است.

استاندار بوشهر افزود: اکنون که دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته‌اند، برای حفظ ارزش‌ها و آگاهی آحاد مختلف جامعه وظیفه صدا و سیما دوچندان می‌شود.

حسنوند به جایگاه استان بوشهر در عرصه ملی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: استان بوشهر در بخش‌های مختلف در ایران و جهان مطرح است به گونه‌ای که اکنون در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی وجود نیروگاه اتمی جمهوری اسلامی ایران، گلوگاه اقتصادی کشور، تولید 60 درصد گاز و محصولات پتروشیمی، صدور 95 درصد نفت کشور، اولین تولیدکننده خرما، تولید بهترین میگوی خاورمیانه، آبزی‌پروری و صید و صیادی و بقایای تاریخی و مناطق مهم گردشگری را از جمله ویژگی‌های استان بوشهر دانست.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به این ویژگی‌ها و وجود این ظرفیت‌ها لازم است با نگاه ملی و بین‌المللی استان بوشهر در رسانه ملی معرفی شود.

حسنوند اذعان داشت: بوشهر باید به عنوان جزیره ثبات و امن برای دنیا و مهم‌ترین نقطه سرمایه‌گذاری معرفی شود.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول