اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرومیت‌های جنوب کرمان به تصویر کشیده می‌شوند

افتتاح دفتر خبری مشترک خبرگزاری فارس و صدا و سیما در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر محرومیت‌های قلعه‌گنج دفتر خبری مشترک نمایندگی خبرگزاری فارس و صدا و سیما در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح دفتر خبری مشترک خبرگزاری فارس و صدا و سیما در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی مشکلات مردم و همچنین خدمات نظام مقدس جهموری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی مسائل و مشکلات مردم و همچنین خدمات دولت با همت امام جمعه و فرماندار قلعه‌گنج دفتر خبری مشترک خبرگزاری فارس و نمایندگی صدا و سیما در این شهرستان افتتاح شد.

صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان دفتر خبری مشترک صداو سیما و خبرگزاری فارس در ساختمان بخشداری مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

* نقش مهم رسانه‌ها در شفاف‌سازی

حجت‌الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه‌گنج در این آیین با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی مشکلات مردم اظهار داشت: نخستین دفتر خبری پنج شهرستان جنوبی در قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید.

ایوب فلاحی فرماندار شهرستان قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: رسانه‌ها زمانی بازده بیشتری دارند که مردم به رسانه‌ها و مطبوعات و نشریات محلی اعتماد داشته باشند.

وی افزود: رسانه‌ها و مطبوعات بیشترین نقش را در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی از برنامه‌ها و خدمات دولت دارند.

فرماندار قلعه‌گنج از تلاش خبرنگاران خبرگزاری فارس و صدا و سیما تقدیر کرد و قول مساعد داد تا تعامل اداره‌ها و نهادهای این شهرستان با این دفتر خبری افزایش یابد.

* وظیفه حساس خبرنگاران در جنگ نرم دشمن

محمد حیدری خبرنگار صدا و سیما نیز با تشکر از حضور مسئولان در این آیین اظهار داشت: حضور مسئولان قوت قلبی برای خبرنگاران این منطقه در زمینه اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه اهمیت خبر و رسانه بر کسی پوشیده نیست، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا با خبرنگاران هماهنگ بوده و همکاری لازم را انجام دهند.

علی اکبرزاده خبرنگار فارس در شهرستان قلعه‌گنج در این آیین بیان کرد: امروز در میدان جنگ نرم وظیفه ما خبرنگاران در این منطقه بسیار حساس است که ایجاد این دفتر خبری در محروم‌ترین نقطه کشور نشان از اهمیت این جایگاه خطیر دارد.

وی گفت: امیدواریم اداره‌ها و نهادهای این شهرستان نسبت به تجهیز دفتر خبری مشترک صدا و سیما و خبرگزاری فارس همکاری و تعامل لازم را با این مرکز داشته باشند.

به گزارش فارس، دفتر خبری مشترک صدا و سیما و خبرگزاری فارس شهرستان قلعه‌گنج در راستای رفع غبار محرومیت از دیار تمدن و فرهنگ همواره آماده همکاری با تمام نشریات کشور است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول