اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان خبر داد

توسعه ورزش‌های همگانی در تاکستان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تاکستان با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در جامعه از برنامه‌های شورای شهر این شهرستان برای توسعه ورزش‌های همگانی خبر داد.

توسعه ورزش‌های همگانی در تاکستان

شهرام رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با‌ اشاره به اینکه حمایت‌های ورزشی شهرداری و شورای اسلامی تاکستان از هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران گسترده است، اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان پیشکسوت ورزشی در قالب برگزاری همایش ورزشی و برپایی مسابقه‌های گوناگون با همکاری نهاد‌های دیگر از جمله فعالیت‌های شورای اسلامی تاکستان است.

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان با تاکید بر اینکه اهدای زمین به تربیت‌بدنی برای ساخت سالن بزرگ ورزشی بانوان از فعالیت‌های خوبی است که در حوزه ورزش بانوان صورت گرفته است، تصریح کرد: اختصاص زمین چمن مصنوعی در جنوب شهر تاکستان به اداره تربیت‌بدنی برای گسترش برنامه‌ها و اهدای یک قطعه زمین 5 هزار متری به بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تاکستان برای ساخت سالن تیر‌اندازی از دیگر برنامه‌هایی است که با همت شورای اسلامی شهر تاکستان در جهت گسترش خدمات ورزشی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ق/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول