اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم استان تهران 7 صبح فردا با ضریح حرم ابا عبدالله وداع می‌کنند

خبرگزاری فارس: مراسم وداع مردم خداجوی استان تهران با ضریح مطهر امام حسین (ع) ساعت 7 صبح فردا در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مردم استان تهران 7 صبح فردا با ضریح حرم ابا عبدالله وداع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم وداع مردم خداجو و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام استان تهران با ضریح مطهر امام حسین (ع) ساعت 7 صبح فردا در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امشب از بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت یک بامداد در صحن شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی برگزار می‌شود و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و اقامه عزا به زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع) می‌آیند.

محمود پارچه‌باف در ارتباط با آیین وداع مردم غیور استان تهران با ضریح مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ساعت 7 صبح فردا آیین وداع مردم غیور استان تهران با حضور پرشور مردم شریف، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان تهران در جوار بارگاه ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال پر شور مردم غیور استان تهران از این ضریح، تأکید کرد: با وجود اینکه به دلیل مسائل امنیتی ترافیکی و راحتی مردم در زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع)، محل استقرار ضریح تغییر یافته اما شاهد حضور پر شور مردم استان تهران هستیم.

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) تصریح کرد: شب گذشته نیز شاهد حضور با شکوه مردم در حرم مطهر امام خمینی (ره) بودیم که سراسیمه برای زیارت ضریح سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آمده بودند.

به گزارش فارس، حال و هوای دیگری در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برپاست.

حرم امام به کربلا تبدیل شده است و عاشقان و دلدادگان حسینی با شور و شعف آمده‌اند تا ضمن اقامه عزا در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ضریح مقدس او را گرفته و بار دیگر با آرمان‌های والای دین مبین اسلام تجدید بیعت کنند.

همه آمده‌اند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های دین مبین اسلام بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری که در راستای مکتب اسلام و عاشوراست تجدید میثاق کنند.

شور و شعف و عشق و ارادت در حرم پیر جماران قابل وصف نیست همه آمده‌اند تا با اشک دیده به زیارت ضریح عزیز زهرا (س) بروند و بگویند ما ملت غیور ایران اسلامی هر چه داریم از اسلام و مکتب عاشوراست و تا آخر نیز با الگوگیری از قیام عاشورا زیر بار ذلت نخواهیم رفت و آزادانه در مسیر اسلام، عاشورا و ولایت می‌ایستیم.

ضریح مطهر و مقدس حرم امام حسین (ع) در شام شهادت امام سجاد (ع) در میان هزاران عاشق و دلداده خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در صحن شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی استقرار یافت و تا پایان امشب پذیرای دلدادگان و عاشقان دین مبین اسلام است.

مراسم استقبال از ضریح مقدس امام حسین (ع) با حضور خانواده معظم شهدا، استاندار، معاونین استاندار، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)، مسئولان آستان مقدس امام خمینی (ره) و فرماندار ویژه ری در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

ضریح مقدس حرم امام حسین (ع) پس از استان تهران به ساوه و پس از آن به شهرهای اراک، بروجرد، خرم آباد، دزفول، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر منتقل می شود و مردم هر شهر یک روز میزبان آن خواهند بود.

این ضریح پس از خرمشهر از طریق مرز شلمچه وارد کشور عراق می‌شود تا به کربلای معلی انتقال یابد.

انتهای پیام/2462/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول