اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی:

تکریم بازنشستگان کمیته امداد در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان‌رضوی گفت: تکریم از بازنشستگان کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

تکریم بازنشستگان کمیته امداد در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر حاجی‌نقی صبح امروز در مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان کمیته امداد خراسان‌رضوی اظهار کرد:هدف از برگزاری این مراسم تداوم برادری بین شاغلین و بازنشستگان و تقدیر از فعالیت‌های چندساله این افراد است.

وی افزود:انسان دارای درآمد و سرمایه‌هایی است که آنها را هزینه و خرج می‌کند اما از سرمایه‌هایش نگهداری می‌کنند تا ارزش افزوده را در آن شاهد باشند؛ برهمین اساس در هر جامعه و سازمانی بازنشسته‌ها سرمایه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

حاجی‌نقی عنوان کرد: در راستای هفته خانواده و تکریم بازنشستگان، طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مدیریت شهرستان‌ها این مراسم در تمام  شهرستان‌های خراسان‌رضوی برگزار شده است.

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی دارای 130 نفر بازنشسته است که از این تعداد 35 نفر در کمیته امداد مشهد مقدس فعال بوده‌اند.

انتهای پیام/70001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول