اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان بعد از ماه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی بعد از ماه محرم برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان بعد از ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ سیدجواد کمالی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح صالحین ویژه سرگروه‌های بسیج هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مشهد اظهار کرد: طرح صالحین در سال جاری برای دومین بار اجرا می‌شود و برای آموزش سرگروه‌های هنرمندان بسیجی در این طرح سعی کرده‌ایم تا از اساتید و روحانیون مسلط به مباحث فلسفی بهره‌مند شویم؛ زیرا معتقدیم باید منویات رهبری را در این برهه از زمان به‌صورت جدی در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که تاکنون توسط سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی انجام گرفته است افزود: حدود یک ماه قبل مربیان طرح صالحین از تمام نقاط کشور برای تعاملات بیشتر به‌مدت چهار روز در این طرح شرکت داشتند و اکنون این طرح برای دومین مرتبه در سال جاری در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم این طرح را برای تمامی بسیجیان اجرا کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی تصریح کرد: یکی از ارکان نظام تربیتی حلقه‌های صالحین این است که بسیجیان با اخلاق حسنه و قدرت بالا در عرصه‌های متفاوت حضور پیدا کنند بنابراین باید سازماندهی جدی در این مورد انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه شجره طیبه صالحین تشکلی هدفمند و تربیتی است گفت: سرگروه‌ها و مربی‌ها به‌عنوان ارکان حائز اهمیت شجره طیبه صالحین محسوب می‌شوند؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های موجود برای امور تربیتی در گروه‌های هنری استفاده بهینه انجام شود.

کمالی خاطر نشان کرد: مباحثی که در این طرح برای سرگروه‌ها به عنوان سرفصل مطرح می‌شود در دستور کار قرار خواهد گرفت و این اصول توسط سرگروه‌ها به زیرمجموعه‌ها انتقال داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی یادآور شد: اساتیدی که در این طرح حضور دارند از دوره‌های کشوری و استانی هستند.

وی با اشاره به برنامه آموزشی طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی گفت: در این دوره کلیات طرح شامل مباحث جذب هنرمندان،جنگ نرم،اخلاق هنرمندان،کارگاه نقد و بررسی فیلم،تثبیت،اسلام‌شناسی،بایسته‌های هنرمند مسلمان،کارگاه‌های تخصصی مسئولان هنری و انجمن‌ها،شیعه‌شناسی، بصیرت‌افزایی،انگیزه‌سازی مذهبی و کمیسیون آزمون کلاس‌ها برگزار می‌شود.

کمالی تصریح کرد: جشنواره هنرهای تجسمی بلافاصله پس از اتمام ماه محرم برگزار می‌شود که شامل گرافیک، نقاشی ،خوشنویسی و هنرهای تجسمی است.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول