اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی صنایع دستی قرآنی تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه دومین جشنواره صنایع دستی قرآنی با صدور اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: مهلت دریافت آثار از سوی این دبیرخانه تا 22 دی‌ماه تمدید شده است.

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی صنایع دستی قرآنی تمدید شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان یزد، دبیرخانه دومین جشنواره صنایع دستی قرآنی با صدور اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: مهلت دریافت آثار از سوی این دبیرخانه تا 22 دی‌ماه تمدید شده است.

با توجه به درخواست‌های متعددی که به ‌ویژه از سوی هنرمندان و صنعتگران در استان‌ها و شهرستان‌ها در زمینه تمدید مهلت ارسال آثار ارائه شده است، این دبیرخانه مهلت دریافت آثار را تا 22 دی‌ماه تمدید کرده است.

بنا بر این گزارش، هنرمندان و صنعتگران و ... می‌توانند از طریق مراجعه به سایت دومین جشنواره صنایع دستی قرآنی با آدرس www.Quranfestival.ir نسبت به ثبت‌نام اینترنتی و ارسال آثار خود اقدام کنند یا از طریق حضوری یا پستی، آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در استان یزد، شهرستان اردکان، انتهای خیابان صدرآباد، مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خاتمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان تحویل دهند.

علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ‌7242160 -0352 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول