اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید‌:

اساس تمدن جدید اسلامی تعقل و تفکر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: پایه و اساس تمدن جدید اسلامی تعقل و تفکر است و دانشگاهیان در این میان وظیفه سنگینی دارند.

اساس تمدن جدید اسلامی تعقل و تفکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سهراب صلاحی در آیین افتتاحیه یازدهمین کارگاه آموزشی جنگ نرم روز ‌در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهار داشت: در نگاهی تاریخی می‌توان درک کرد که چه مسئولیت سنگینی بر دوش اساتید دانشگاه‌ها وجود دارد، پیدایش انقلاب اسلامی، حلقه تسلط غرب بر اسلام را پاره کرد و دشمنی غرب با انقلاب اسلامی به همین دلیل است.

وی ادامه داد: خاصیت دشمن، دشمنی است در آینده ‌هم نگاه دشمن همین گونه است، آنها به دنبال این هستند که انسجام ملی و قدرت رهبری را در نظام از بین برده و دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

صلاحی افزود: دانشگاهیان در این میان وظیفه سنگینی دارند، زیرا پایه و اساس تمدن جدید اسلامی تعقل و تفکر است و دانشگاه‌ها محل تعقل و تفکر نظام هستند، بنابر‌این دانشگاه باید بستر‌ساز باشد تا به لطف پیشرفت‌های علمی ایران به یک قدرت بین‌المللی و به مرکز علمی در دنیا تبدیل شود. ‌

وی تصریح کرد: بدنه تمام‌ دانشگاه‌ها که اساتید هستند، بسیجی‌های فعال نظام باشند تا فرهنگ بسیجی در میان تمام‌ مردم کشور به ویژه دانشجویان، دانشگاهیان و نخبگان گسترش یابد.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول