اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان خبر داد

اجرای 2 هزار متر از خطوط فاضلاب منطقه فرهنگیان آبادان

خبرگزاری فارس: مجری طرح جامع فاضلاب آبادان گفت: تاکنون بیش از 2 هزار متر از خطوط فاضلاب منطقه فرهنگیان آبادان اجرایی شده است.

اجرای 2 هزار متر از خطوط فاضلاب منطقه فرهنگیان آبادان

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: طرح جامع فاضلاب شهری آبادان در حال پیشروری در مناطق تعیین شده است.

وی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده مناطق شطیط، الونیه، فرهنگیان و سلج در طرح جامع فاضلاب شهری آبادان گنجانده شده و پیمانکاران نواحی فوق در حال پیشروی موازی با برنامه هستند.

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان تصریح کرد: اجرای خطوط اصلی به لوله‌های درشت با توجه به شرایط خاص زمین‌های مناطق جنوبی و نزدیک به دریا پیشروی در اعماق چهار تا شش متری نیاز به زمان بیشتری داشته اما در اعماق کمتری از زمین روزی 100 متر شاخه‌های فاضلاب کار گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به کارگذاری خطوط لوله‌های فاضلاب در منطقه الوانیه گفت: کارگذاری خطوط فاضلاب در منطقه شطیط و الوانیه از برنامه زمانبندی شده جلوتر بوده و در حال پیشروی است.

حسن‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر شش کیلومتر از شبکه فاضلاب در منطقه شطیط پیشروری کرده و این شبکه از برنامه زمانبندی شده جلوتر است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه فاضلاب در منطقه سلیج غربی شهرستان آبادان دو کیلومتر پیشروی کرده و خطوط فرعی نیز در این مناطق همزمان با خطوط اصلی اجرایی می‌شود.

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان در خصوص لوله‌های فاضلاب در فرهنگیان گفت: در حدود 2 هزار و 500 متر لوله گذاری شده و پیمانکاران با قدرت و توان اجرای پیش می‌روند.

وی افزود: در حدود 4 میلیارد تومان تاکنون برای طرح جامع فاضلاب شهرستان آبادان هزینه شده و برای اجرای ادامه کار هیچ نقیصه‌ مالی وجود ندارد زیرا هزینه‌ها به طور کامل تأمین شده است.

حسن‌زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص برنامه زمانی برای طرح فاضلاب در مناطق شطیط و الوانیه گفت: زمان تعیین شده برای منطقه شطیط و الولنیه 14 ماه مشخص شده که تاکنون در حدود پنج ماه از زمان آن گذشته است.

وی در پایان بیان کرد: همکاری همه ارگان‌های اجرایی شهرستان به خصوص فرماندار ویژه منطقه با عوامل اجرایی طرح جامع فاضلاب شهری آبادان سبب پیشروی همراه با سهولت در طرح فوق شده است.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول