اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

وحدت مسلمانان مستکبران را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وحدت مسلمانان، مستکبران را در رسیدن به اهدافشان که ناکام می‌گذارد.

وحدت مسلمانان مستکبران را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامدعلی مبارکی صبح امروز در دوره آموزشی کیفیت زندگی کاری در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمن از وحدت و انسجام مسلمانان هراس دارد و از هر طریق ممکن سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جامعه اسلامی با رصد توطئه‌های دشمنان، با بصیرت، اتحاد و انسجام تاکنون دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته‌‌اند.

وی بیان کرد: ملت ایران نیز در مقابل دسیسه‌های دشمنان همیشه پیروز میدان بوده است.

مبارکی اضافه کرد: بیداری اسلامی که امروز در دنیا حاکم است، ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش خانواده در جامعه اسلامی ادامه داد: کشور ایران توفیقات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، پزشکی و غیره کسب کرده است.

وی افزود: در بحث‌های بینشی و بصیرتی آن طور که باید پیشرفت نکرده‌ایم که این می‌طلبد مسئولان مربوطه بیش‌از پیش در این زمینه تلاش کنند.

مبارکی با اشاره به اینکه دشمن تاکنون نتوانسته است از طریق جنگ نرم با ایران اسلامی مقابله کند بیان داشت: هم‌اکنون دشمن تلاش می‌کند از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اهداف خود را اجرایی کند که این امر بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان را می‌طلبد تا همچنون گذشته دشمن را نا امید کنند.

دوره آموزشی کیفیت برتر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی روحانی اعزامی از تهران در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/75004/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول