اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی وحدت ملی است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی وحدت ملی است که این نعمت بزرگ در استان گلستان کاملا مشهود است.

یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی وحدت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین انواری در حاشیه جلسه با طلاب و روحانیون استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تفکرات مختلف نباید باعث شود دل‎های ما از یکدیگر جدا شوند چرا که همه زیر پرچم قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) هستیم که باید این مهم را قدر بدانیم و آن را تقویت کنیم.

وی راز موفقیت را در جذب جوانان به مساجد عنوان کرد و اذعان داشت: اگر جوانان به مساجد نزدیک شوند و محور فعالیت‎های مسجد بتواند جوانان را جذب کند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی متذکر شد: ما نیازمند به الفت دل‎ها هستیم که این مهم در حلقه اتصال به خدا معنا می‎گیرد و اتصال قلوب در مکانی به نام مسجد آرامش می‎یابد.

انواری با بیان اینکه در رأس زکات باید اسلام‎شناس وجود داشته باشد ابراز داشت: در دوره‎ای که روحانیون کل کشور وارد صحنه زکات شدند ما عظمت این امر و حضور و علایق مردم و تصحیح دین مردم را توانستیم به دست آوریم که این بسیار ارزشمند است.

وی متذکر شد: محوریت اسلام‎شناسان در کشور باید به مدیریت مسائل دینی و فرائض دنبال شود تا بتوانیم آن وقت دل‎ها را به یکدیگر نزدیک کنیم.

برای بالا بردن تولیدات باید لباس رزم اقتصادی بپوشیم

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه پیام رهبری "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است اظهار داشت: اگر لباس رزم از نوع اقتصادی بپوشیم می‎توانیم میزان تولیدات را در کشور بالا ببریم.

انواری در خصوص پیام هیهات مناا‎لذله امام حسین(ع) بیان داشت: پیام امام حسین (ع) ارتباط دین و دنیا با یکدیگر بوده است یعنی تشویق معروف‎ها و مانع ایجاد کردن در برابر ادامه منکرات است.

انتهای پیام/3207/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول