اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اقتصاد و دارایی کشور

وحدت کلمه باید در سطح ملی و استانی حفظ شود

خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد و دارایی کشور گفت: در تمام کشور وحدت داریم و در شرایط حاضر وحدت کلمه باید در سطح ملی و استانی حفظ شود.

وحدت کلمه باید در سطح ملی و استانی حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  کرمانشاه، سید‌شمس‌الدین حسینی صبح امروز در جلسه که به منظور روند بررسی اجرای مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اسم کرمانشاه مترادف و تداعی‌کننده سال‌ها سلحشوری است چراکه مردم مرزدار و غیور آن همواره با شهامت برای کشور غرورآفرین بوده و هستند.

حسینی با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، تصریح کرد: همه گام‌ها و اندیشه‌های ما باید در مسیر نهضت حسینی و تعالی بشری قرار گیرد.

وی افزود: در تمام کشور وحدت داریم و در شرایط حاضر وحدت کلمه باید در سطح ملی و استانی حفظ شود.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه‌، افزود: حضور رهبری در هر استانی باعث شور و نشاط در ابعاد مختلف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در پیگیری مصوبات سفر، خاطرنشان کرد: باید مصوبات سفر رهبری با حل مشکلات در استان عملیاتی شود و هیچ موردی از مصوبات سفر رهبری روی زمین باقی نماند.

حسینی از عملکرد مدیران بانک‌های عامل استان در ارائه تسهیلات به مصوبات سفر رهبری تقدیر کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به طور کامل حل شود.

وی بر عملیاتی شدن مصوبات سفر رهبری تاکید و گفت: هیچ محدودیتی از ناحیه بانک‌های عامل در عملیاتی‌شدن این مصوبات پذیرفتنی نیست و نباید این محدودیت وجود داشته باشد.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور با اشاره به پروژه پالایشگاه نفت آناهیتا، خاطرنشان کرد: این پروژه باید در میسر رو به جلو در حرکت باشد و استان کرمانشاه باید از ظرفیت‌های ملی بیشتر استفاده کند و این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به محور گفت‌و‌گو در این جلسه، اظهار کرد: پروژه‌های خاص، اعتبارات زودبازده، طرح صندوق توسعه ملی و کشاورزی و 700 میلیارد تومان اعتبار بانک مرکزی به استان، چهار محور اساسی است که باید مسائل و مشکلات آن حل و فصل شود.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول