اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

پایبندی به وحدت بر مبنای مشترکات دشمنان را مأیوس می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: پایبندی به وحدت بر مبنای مشترکات دینی کفر را به زانو در می‌آورد.

پایبندی به وحدت بر مبنای مشترکات دشمنان را مأیوس می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی در یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه هیچ دستی نمی‌تواند کربلا را به فراموشی بسپارد اظهار داشت: در حالی که دین در خطر بود امام حسین (ع) به موقع از دین دفاع کرد و با فدا کردن هستی خویش جانی دوباره به دین جدش رسول خدا بخشید و امروز اگر امت اسلامی می‎خواهد جاودانه بماند، باید خدایی زندگی کند زیرا همه چیز غیر از خدا فانی است.

وی با بیان اینکه رهبر شهدای دفاع مقدس، حسین بن علی (ع) است تصریح کرد: گر چه جان عزیز است اما وقتی مسئله دین به میان می‌آید لازم است برای حفظ دین جان ارزشمند را فدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: قیام امام حسین (ع) به این دلیل ارزشمند و مقدس است که امام برای خدا با همه هستی خود به کربلا رفت و خود و اعضای خانواده و یارانش شهید شدند.

باطل کف روی آب است

غلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که شاهد بیداری امت اسلامی و مبارزه جانانه جبهه حق هستیم لبنان، سوریه و غزه در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رویدادها نشان از پیروزی جبهه حق در برابر جبهه باطل است و البته پیروزی با جبهه حق است زیرا باطل کف روی آب است و حق مثال آب جاری است. 

غلامی با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل خاطر نشان کرد: کربلا تقابل دو شخص نبود، بلکه تقابل دو جریان حق و باطل بود امام حسین (ع) در جبهه حق و یزید در جبهه باطل قرار داشت.

نفع بی‌تفاوت‎ها برای باطل بیشتر است

وی تصریح کرد: در کنار دو جریان حق و باطل یک جریان بی‌تفاوت‎ها نیز وجود دارد که نفع آنها برای باطل بیشتر است و باید این جریان تکلیف خود را مشخص کند یا در جبهه حق باشد یا در جبهه باطل.

وی با اشاره به مشترکات دینی بین مسلمانان اظهار داشت: پایبندی به وحدت بر مبنای مشترکات دینی کفر را به زانو در می‌آورد.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول