اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج دانشجویی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد

رهبر معظم انقلاب مقوله راهبردی وحدت و انسجام ملی را یادآور شدند

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در حمایت از فرمایشات وحدت بخش رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب مقوله راهبردی وحدت و انسجام ملی را یادآور شدند.

رهبر معظم انقلاب مقوله راهبردی وحدت و انسجام ملی را یادآور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در حمایت از فرمایشات وحدت بخش رهبر معظم انقلاب و درخواست از نمایندگان سئوال کننده از رئیس جمهور بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بیانات حکیمانه و وحدت بخش رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان دریادل، بار دیگر ضرورت توجه همگانی مردم و بخصوص مسئولان را به مقوله راهبردی وحدت و انسجام ملی یادآور شد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، احساس مسئولیت، نظارت و پیگیری نمایندگان سئوال کننده از رئیس جمهور- امری که مورد تقدیر رهبر فرزانه انقلاب واقع شد- را ارج نهاده، از همه آنان بخصوص 12 نفر از آنان که نمایندگان بزرگوار حوزه سلامت کشور در مجلس شورای اسلامی هستند، انتظار دارد در میدان وحدت و تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه هم به نحو احسن به وظیفه خویش عمل کرده و خواب آشفته دشمنان، اتحاد و یکپارچگی ملت سربلند ایران و مسئولان زحمتکش آن را آشفته‌تر سازند. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول