اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خبر داد

کشت 3 هزار هکتار جو در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از کشت 3 هزار هکتار جو در اراضی کشاورزی این منطقه خبر داد.

کشت 3 هزار هکتار جو در هندیجان

کامبیز محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: در همین راستا با ارائه خدمات مطلوب نظیر در اختیار قرار دادن کود رایگان به کشاورزان این امر به افزایش تولید محصولات و رفع کاستی‌های پیش‌روی آنها کمک می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: با آغاز کشت پاییزه در اراضی کشاورزی این منطقه، کشاورزان هندیجانی موفق به کشت سه هزار هکتار جو، 100 هکتار کلزا و 20 هکتار گندم شدند.

وی خاطرنشان کرد: با کشت امسال مطمئناً رونق و فزونی بیشتری برای کشاورزان حاصل شده و به مراتب برکت آن به اقتصاد کشاورزی و تجاری منطقه و سایر شهروندان منتقل می‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه تقویت بخش کشاورزی یکی از ملزومات رشد اقتصاد است، گفت: مسئولان امر باید در راستای حمایت از بخش کشاورزی شهرستان‌ها دقت نظر بیشتری به خرج دهند تا از این طریق بتوان شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به تمام و کمال محقق کرد.

انتهای پیام/ 72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول