اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خبر داد

اختصاص 340 میلیارد ریال به بخش توسعه کشاورزی در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از اختصاص 340 میلیارد ریال به بخش توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 340 میلیارد ریال به بخش توسعه کشاورزی در هندیجان

کامبیز محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر بخش کشاورزی شهرستان، اجرای 195 طرح مصوب در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای ارتقای اشتغالزایی بخش کشاورزی هندیجان به تصویب رسیده است، افزود: طرح‌های مذکور به طور مستمر به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: همچنین 340 میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص یافته و علاقه‌مندان به اشتغال در طرح‌های کشاورزی می‌توانند از تسهیلات پیش‌رو بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: از فارغ‌التحصیلان رشته‌ کشاورزی و فعالان این عرصه می‌خواهیم فرصت به‌دست آمده را غنیمت شمرده و علاوه بر کمک به ارتقا و توسعه کشاورزی شهرستان زمینه‌های اشتغالزایی این بخش را در شهرستان برای خود و دیگران فراهم کنند.

محسنی عنوان کرد: کشاورزان و کسانی که خواهان شرکت در این طرح هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود به جهاد کشاورزی هندیجان مراجعه و از خدمات اختصاص داده شده استفاده کنند.

وی در پایان خطاب به کشاورزان منطقه خاطرنشان کرد: درب اتاق من همه روزه به روی کشاورزان شهر و روستای این شهرستان باز بوده و در این راستا هیچ تبعیضی قائل نیستیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول