اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

استفاده از تولیدات داخلی گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: استفاده از تولیدات داخلی گامی بلند برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی است که خودکفایی در زمینه‌های مختلف را هم به دنبال دارد.

استفاده از تولیدات داخلی گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظیری در جلسه شورای راهبردی و همفکری بسیج کارمندی که در سالن اجتماعات فرمانداری سلماس برگزار شد، گفت: ترویج استفاده از کالاهای ایرانی و جلوگیری از ورود بی‌رویه کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین راهکاری است که اقتصادی مقاومتی را محقق می‌کند.

فرماندار سلماس تصریح کرد: با مصرف کالاهای داخلی، بحث اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار به ‌وجود می‌آید و در این راستا مسئولیت خانواده‌ها دو چندان می‌شود چرا که بسیاری از خانواده‌ها منازل خود را از کالاهای لوکس خارجی انباشته می‌کنند بنابراین چنانچه خانواده‌های ایرانی بخواهند گامی در راستای عبور از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بردارند، به ‌طور حتم باید تنها به استفاده از کالاهای داخلی روی بیاورند.

نظری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی دیوار تحریم‌ها را در هم شکسته و رشد و توسعه کشور را تضمین می‌‌کند، افزود: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین عاملی است که‌ می‌تواند تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را خنثی کند و اقتصاد ایران اسلامی را از این مرحله با موفقیت عبور دهد.

وی ارتقای کیفیت محصولات را از جمله عواملی عنوان کرد که می‌تواند مردم را به سوی کالای ایرانی جذب کرده و مانع گرایش آنان به سمت محصولات خارجی شود.

نظری گفت: تولیدکنندگان با تولید محصولات باکیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده باید بتوانند در میدان رقابت، تولیدکنندگان خارجی را پشت ‌سر بگذارند و در این صورت است که اقتصاد رونق گرفته و تحریم‌های دشمنان بی‌اثر می‌شود.

در ادامه این جلسه علی دژم مسئول حوزه ادارات، اصناف و کارگری سپاه سلماس با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اظهار داشت: دشمن پس از آزمودن همه راه‌های مقابله هم‌اکنون به این نتیجه رسیده که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی فشارهای اقتصادی است به همین دلیل تحریم‌های سخت و سنگین علیه ملت ایران را اعمال کرده است.

انتهای پیام/61002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول