اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان استاندارد ملی ایران:

استاندارد واکسن اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان استاندارد ملی ایران گفت: استاندارد واکسن اقتصاد مقاومتی است و باید استاندارد، تولید کننده و مصرف کننده در این محور حرکت کنند.

استاندارد واکسن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نظام‌‌الدین برزگری ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های استاندارد در محل مجتمع فرهنگی رفاهی شرکت ملی حفاری اظهار داشت:  استانداردها باید با پیشرفت تکنولوژی‌ها به روز شوند.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم یکی از خواص استانداردها این است که با پیشرفت فناوری‌ها به روز شوند و به روز بمانند و ما همه باید خودمان را برای پیشرفت جایگاه استاندارد در کشور با فناوری‌های روز جهان همسو و هماهنگ کنیم.

برزگری استاندارد را پلی برای ارتباط بین دانش و صنعت دانست و با تاکید بر ضرورت توجه به استانداردها، اضافه کرد: رعایت استانداردها می‌تواند در توسعه پایدار و ایجاد رفاه اجتماعی کمک کند.

رئیس سازمان استاندارد ملی ایران به وضعیت استانداردها در ایران اشاره کرد و گفت: کمیته فنی تدوین استانداردهای نانو هم اکنون در کشور ما فعال است.

وی ادامه داد: به دنبال برند و الگوی محصولات نانو هستیم و شاید سال‌های آینده در کنار کالاهای نانو علامت دیگری هم داشته باشیم.

برزگری بیان کرد: در حال حاضر استاندارد به عنوان یک مطالبه ملی در کشور ما مطرح است و مردم به عنوان مصرف‌کننده حق دارند استاندارد بودن یک محصول را از تولید کننده به عنوان حق خود مطالبه کنند.

وی افزود: همه باید استاندارد کالا را به عنوان یک مطالبه ملی در سطح کشور بخواهیم زیرا استاندارد به عنوان درجه کیفی هر کالا متعلق به همه است و همگان باید در بهبود آن کمک کنند.

برزگری رعایت استانداردها را یکی از پیش‌شرط‌های پیشرفت هر کشور دانست و افزود: فعالان عرصه استاندارد وظیفه بسیار مهمی در این راستا بر عهده دارند و باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند.

رئیس سازمان استاندارد با اشاره به شعار امسال سازمان ملی استاندارد با عنوان "ضایعات کمتر نتایج بهتر، افزایش کارایی با استانداردها" اضافه کرد: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در بالابردن کیفیت تولیدات واحدهای صنعتی، استانداردها باید در زندگی دیده شوند.

انتهای پیام/72007/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول