اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

رئیس هیئت فوتبال مشهد استعفا داد

خبرگزاری فارس: به دنبال اختلافات به وجود آمده بین هیئت فوتبال مشهد و هیئت خراسان رضوی، محمود قربانیار از سمت خود استعفا داد.

رئیس هیئت فوتبال مشهد استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با روی کار آمدن عباس چمنیان به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی شائبه‌هایی مبنی بر تغییر رئیس هیئت فوتبال مشهد در محافل ورزشی پیچید تا اینکه  بالاخره محمود قربانیار رئیس هیئت فوتبال مشهد امروز مجبور به کناره‌گیری و استعفا از سمت خود شد.

دبیر هیئت فوتبال مشهد با تایید خبر استعفای قربانیار به خبرنگار فارس گفت: صبح امروز در تماسی که با ایشان داشتم ،خبر استعفای خود را به من دادند و اعلام کردند که استعفای خود را به رئیس ادراه ورزش و جوانان مشهد تسلیم کردند.

علیرضا جعفرزاده در ارتباط با وضعیت هیئت فوتبال مشهد بعد از استعفای قربانیار، افزود: ما نیز هنوز وضعیت مشخصی نداریم و نمی‌دانیم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد و منتظر هستیم تا ببینیم آیا رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد استعفای قربانیار را تایید می‌کند و یا خیر ، ولی آن چیزی که مورد تایید است استعفای قربانیار است که این کار انجام شده است.

انتهای پیام/70006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول