اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت اداره ورزش خراسان رضوی صورت گرفته است

استعفای رئیس هیئت فوتبال مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مشهد گفت: استعفای رئیس هیئت فوتبال مشهد را ولی‌پور روی هوا قبول کرد و همه این‌ها نیز از سوی معاون ورزشی اداره کل یعنی منعمی صورت گرفته است.

استعفای رئیس هیئت فوتبال مشهد

علیرضا جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: استعفای رئیس هیئت فوتبال مشهد را ولی پور روی هوا قبول کرد و همه اینها نیز از سوی معاون ورزشی اداره کل یعنی منعمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی که شایعات برکناری قربانیار و استعفای او را شنیدیم خودم با چمنیان به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی تماس گرفتم و ایشان نیز عنوان داشتند که شما نگران نباشید اتفاقی نمی‌افتد و قربانیار را هم نگه می‌داریم.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که روز قبل از استعفای قربانیار خودش چندین بار به دفتر چمنیان مراجعه کرد تا با رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ملاقات کند اما متاسفانه هر دفعه مسئول دفتر چمنیان بهانه ای را به میان می‌آورد تا قربانیار با چمنیان ملاقات نکند، بعد از آن هم قربانیار چند بار دیگر با تلفن همراه چمنیان تماس می‌گیرد اما بازهم جوابی دریافت نمی‌کند.

دبیر هیئت فوتبال مشهد با اشاره به وضعیت فعلی هیئت فوتبال این شهر پس از استعفای قربانیار گفت: در هفته جاری قرار است تا ولی پور کلید اتاق‌های هیئت فوتبال را از قربانیار بگیرد و تا آن زمان کلیه امور هیئت به دستور ولی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد تعطیل است و مشخص نیست که چه موقع کار ها پی گیری می‌شود چرا که اتاقی در حال حاضر وجود ندارد که اعضا هیئت مشهد در آن بنشینند.

جعفرزاده در خصوص افراد جایگزین به عنوان رئیس هیئت فوتبال مشهد اظهار کرد : شنیده‌ام فریدون مهریار که قبلا هم ریاست هیئت را بر عهده داشته است ، یکی از گزینه‌های مطرح ریاست هیئت فوتبال مشهد بوده است اما گویا ایشان به دلایلی رد صلاحیت شدند،اما بعد از مهریار مهم‌ترین گزینه فردی به نام بختیاری است که اسپانسر فعلی تیم فوتبال ساحلی استان می‌باشد و قرار است ایشان جایگزین قربانیار شود.

وی ادامه داد: من سئوالم از مسئولان این است چه طور می‌خواهید فردی را که اصلا ورزشی نیست و تنها به سبب اینکه جیبش پر است به عنوان رئیس هیئت فوتبال مشهد انتخاب کنید، آیا با انتخاب ایشان فکر می‌کنید آسمان به زمین می‌آید؟

جعفرزاده در ادامه افزود: برخی شایعه کرده بودند که هیئت فوتبال مشهد امتیاز فروشی می‌کرده است اما تمامی این‌ها کذب محض است آقایانی که این ادعاها را مطرح می‌کنند خودشان حسابشان خراب است.

وی گفت: اگر هیئت فوتبال مشهد وضعیتش خراب بوده است پس چرا سال گذشته بهترین هیئت ورزشی مشهد شدیم ،چرا هیئت فوتبال استان برگزاری مسابقات استانی را بر دوش هیئت مشهد انداخت.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول