اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان:

مشکلات مالی ادامه داشته باشد استعفا می‌دهم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: در صورتی که مشکلات مالی هیئت همچنان ادامه داشته باشد، روی حرف قبلیم مبنی بر استعفا دادن از ریاست هیئت هستم.

مشکلات مالی ادامه داشته باشد استعفا می‌دهم

مجید رمضان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته تفاهمنامه‌ای را با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد کرده و بر اساس این تفاهمنامه قرار بود بودجه‌ای در اختیار هیئت بوکس قرار گیرد.

وی ادامه داد: با این حال تا پایان سال بودجه‌ای به هیئت داده نشد و امسال نیز هنوز بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم و از این رو مشکلات مالی بسیاری به وجود آمده است.

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان با اشاره به اینکه نبود منابع مالی مشکلات بسیاری را به وجود آورده است، تصریح کرد: برای تامین هزینه اعزام تیم‌های هیئت به مسابقات کشوری از جیب هزینه کرده‌ام.

وی با بیان اینکه مشکلات هیئت را به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتقال داده است، تاکید کرد: قرار شده در هفته جاری دیداری با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داشته باشیم و درباره مشکلات به وجود آمده با وی گفت‌وگو کنیم.

رمضان‌پور افزود: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرده‌ام که قصد استعفا دادن از مسئولیت خود را دارم و در صورتی که پس از گفت‌وگو با مدیرکل نیز راه چاره‌ای پیدا نشود، روی حرف خود باقی مانده و استعفا می‌دهم.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول