اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

یک ریال هم کمک مالی دریافت نکرده‌ایم/اگر می‌توانستم استعفا می‌دادم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک ریال هم از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دریافت نکرده‌‌ایم.

یک ریال هم کمک مالی دریافت نکرده‌ایم/اگر می‌توانستم استعفا می‌دادم

علیرضا ابن یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان کرد: برای اداره هیئت با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم و اگر دست خودم بود، تا امروز از ریاست هیئت استعفا داده بودم.

وی با اشاره به مشکلات مالی زیاد هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان بیان کرد: نبود کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان موجب شده تا بدهی‌های زیادی به وجود بیاید اما توان پرداخت آنها را نداریم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان ادامه داد: برای اینکه تمام هیئت‌های شهرستانی بتوانند مکاتبات اداری خود را از طریق اتوماسیون اداری انجام دهند، برای تمام هیئت‌های شهرستانی رایانه خریداری شد اما در حال حاضر موعد چک‌ها فرارسیده و امکان تأمین مالی آن را نداریم.

وی افزود: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مدت کوتاهی است که مسئولیت گرفته و نمی‌توان از وی انتظارات زیادی داشت اما برای ما جای سوال دارد که وزارت ورزش و جوانان چه خصومتی با ورزش اصفهان دارد که برای رفع مشکلات مالی موجود اقدامی صورت نمی‌دهد.

ابن یمین با بیان اینکه بحران بی‌پولی گریبان‌گیر تمام هیئت‌های ورزشی استان اصفهان شده است، تصریح کرد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان قول مساعد داده تا سالنی را در اختیار هیئت ورزش‌های رزمی قرار دهد تا بتوانیم از آن برای انجام مسابقات و درآمدزایی استفاده کنیم اما هنوز این تصمیم عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول