اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری‌ کرمان خبر داد

فعالیت 50 قاضی روحانی در مجموعه قضایی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طلبه‌ها پس از طی چند سطح می‌توانند وارد کار قضائی شوند و در حال حاضر نیز 50 قاضی روحانی در مجموعه قضائی استان کرمان مشغول به کار هستند.

فعالیت 50 قاضی روحانی در مجموعه قضایی کرمان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ‌علی توکلی در جمع طلاب حوزه علمیه فخریه شهرستان راور اظهار داشت: طلبه‌ها پس از طی چند سطح می‌توانند وارد کار قضائی شوند و در حال حاضر نیز 50 قاضی روحانی در مجموعه قضائی استان کرمان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به آسیب‌های طلبگی افزود: مشغول شدن به امور مالی و مادی و سرگرم شدن به متفرعات و متفرقات از آسیب‌های ‌طلبه‌گری است که طلاب باید نسبت به آن حساس باشند.

‌توکلی تصریح کرد: طلبه باید به حدی برسد که مایه برکت باشد و از توفیق الهی که در راه هدایت خلق نصیبش شده، بهره کافی را ببرد.

وی انبیای الهی و پیامبر خاتم (ص) را از ابزار‌های هدایت بشر برشمرد و بیان داشت‌: امروز نیز طلبه‌ها در مسیر هدایت گام بر می‌دارند و باید خود عامل و عمل کننده باشند تا هدایتشان تاثیرگذار و اثربخش قرار گیرد.

‌رئیس کل دادگستری استان کرمان بر انجام واجبات و ترک محرمات تاکید و خاطر‌نشان کرد‌: اگر به این اصل عمل کنیم، همه امور خود به خود درست می‌شود.

وی تکمیل معلومات و سواد طلاب طی سال‌های ‌نخستین طلبگی را خواستار شد و گفت: اگر طلبه‌ای بخواهد ‌در کار خود موفق باشد، باید در مسیر علم و سواد محکم گام برداشته و تلاش و کوشش خود را در این عرصه انجام دهد.

توکلی اظهار داشت: امروز برای یک طلبه همه امکانات فراهم شده‌ و طلاب باید با بهره‌مندی از امکانات فراهم شده به تقویت بنیان‌های علمی خود همت گمارند.

وی راه طلبگی را مایه برکت‌، رشد و تحول دانست و ابراز داشت: امیدواریم این راه موجب خیر دنیا و آخرت و توجه خاص حضرت ولی‌عصر(عج) قرار گیرد.

انتهای‌پیام/ 80017/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول