اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان تهران:

هزاران پایان‏نامه بانوان طلبه در انبار حوزه‏های علمیه خاک می‏خورد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان تهران گفت: متاسفانه هزاران پایان‏نامه کاربردی طلاب خواهر تهرانی در انبار حوزه‏های علمیه در حال خاک خوردن است.

هزاران پایان‏نامه بانوان طلبه در انبار حوزه‏های علمیه خاک می‏خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‌‏الاسلام سیدمحمدرضا آقامیری صبح امروز در بازدید از مدرسه علمیه "حضرت معصومه(س)" شهرستان دماوند اظهار داشت: در دنیای امروز حجم گسترده‏ای از انواع مختلف اطلاعات در کمتر از یک ثانیه بین مخاطبان متعدد جابه‌‏جا می‏شود.

وی ادامه داد: در سرعت انتقال اطلاعات همین بس که بگوییم که صدها هزار کتاب در یک ثانیه در فضای مجازی قابل انتقال است و در چنین جریان سریع جابه‏جایی اطلاعات، وظیفه ما تمییز دادن اطلاعات مفید از مضر در دامنه‏‌های اینترنتی است.

به گفته مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان تهران، در زمینه اطلاعات، پرداختن به دو رویکرد مهم حائز اهمیت است؛ رویکرد نخست، تولید اطلاعات مفید برای مقابله با اطلاعات مضر است و یکی از راه‏های اشاعه این‏گونه داده‏ها، پرداختن به پایان‏‌نامه‏‌های طلاب است.

آقامیری اضافه کرد: یک طلبه حاصل چهار تا پنج سال از عمر خود در حوزه‏های علمیه و در راه کسب علم و دانش خود را در قالب پایان‏‌نامه‏ای کلی جمع‌‏آوری و ارائه می‏کند.

مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان تهران افزود: متاسفانه هزاران پایان‏‌نامه‏ طلاب در زیرزمین حوزه‏های علمیه خواهران که قدمت چندانی ندارند، در حال خاک خوردن است.

وی ادامه داد: در مراکز دانشگاهی چنین منابع علمی مهمی تحت عنوان پایان‌‏نامه در تارنماهای اینترنتی در معرض دید عموم قرار می‏گیرد و از این پایان‏‌نامه‌‏ها که حاصل سال‏ها تلاش طلاب است حتی می‏توان در زمینه‏‌های اقتصادی نیز بهره‌‏برداری کرد.

مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان تهران افزود: امیدواریم از این منابع غنی اطلاعاتی استفاده بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول