اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

بانوان بسیجی فرهنگ حجاب را به جامعه منتقل کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: بانوان بسیجی با پوشش مناسب خود فرهنگ استفاده از حجاب را به دیگران در جامعه انتقال دهند.

بانوان بسیجی فرهنگ حجاب را به جامعه منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ زنان عاشورایی شهر خورموج با عنوان همایش زینبیون، اظهار داشت: از بانوان بسیجی که امروز در خط مقدم جنگ نرم دشمن قرار دارند این انتظار بیشتر است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه افزود: بانوان بسیجی به عنوان الگویی در جامعه فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه به بهترین شکل منتقل کنند.

کاظمی با اشاره به برگزاری این همایش گفت: این همایش با تأسی از بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب (س) و الگوگیری از عبرت‎های عاشورا برگزار شده است.

وی یادآور شد: یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش امر به معروف و نهی از منکر است.

کاظمی تاکید کرد: حضرت زینب (س) یکی از چهره‎های برجسته جهان اسلام است که به دلیل برخورداری از وی‍ژگی‎های منحصر به فرد در تمام زمینه‎ها می‎تواند به عنوان یک الگوی کامل در همه اعصار مطرح شود.

استاد حوزه علمیه قم نیز در این همایش گفت: مکتب امام حسین (ع) الهام‏بخش تمامی حرکت‎های ظلم‎‏ستیز در سراسر عالم هستی شده است.

حجت‌الاسلام علی طالبی افزود: یکی از عوامل بقای عاشورا کاروان تبلیغی اباعبدالله (ع) بوده است.

وی گفت: می‎توان حماسه‌آفرینی‌های بزرگ حضرت زینب (س) در تبیین قیام عاشورا، افشای ماهیت حکومت یزید و معرفی امام حسین (ع) توسط حضرت زینب (س)، زنده نگاه داشتن هدف و یاد امام حسین (ع)، معرفی اهل ‌بیت امام حسین (ع)  توسط این بانوی بزرگ اسلام را به عنوان الگویی به جامعه معرفی کرد.

در پایان این همایش نیز مدیر مداحان سپاه دشتی به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/66001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول