اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از سد تیم ایرانیان قم

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اردبیل به لیگ دسته یک صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اردبیل با عبور از سد تیم ایرانیان قم به رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اردبیل به لیگ دسته یک صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، تیم بانوان ذوب‌آهن اردبیل در بازی رفت و برگشت با اقتدار توانست تیم ایرانیان قم را با نتیجه 11 بر 4 مغلوب خود کند.

در بازی رفت که به میزبانی اردبیل و در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد بانوان فوتبالیست ذوب‌آهن توانستند در یک بازی برتر حریف خود را با نتیجه 7 بر 2 شکست دهند.

در بازی برگشت نیز ذوب‌آهن اردبیل توانست 4 بر 2 ایرانیان قم را شکست داده و جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک را کسب کند.

سه وزنه‌بردار اردبیلی به اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین از سوی فدراسیون وزنه‌برداری سه وزنه‌بردار اردبیلی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دعوت شدند.

این فدراسیون از امین زارعی وزنه‌بردار جوان اردبیلی و همچنین سعید رضازاده و پیمان جان دیگر وزنه‌برداران نوجوان و آتیه‌دار اردبیلی برای حضور در این اردوها دعوت کرده است.

در نامه حسین رضازاده به اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از این سه ورزشکار خواسته شده با هماهنگی هیئت وزنه‌برداری استان 11 دی در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی حضور یابند.

همچنین در این نامه نسبت به اخذ تست دوپینگ در 27 دی از دعوت‌شدگان به اردوهای تیم‌های ملی اشاره شده است.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول