اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

راه نجات فوتبال اردبیل توجه به رده‌های پایه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تنها راه نجات فوتبال اردبیل از برخی نابسامانی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها توجه ویژه به رده‌های پایه است.

راه نجات فوتبال اردبیل توجه به رده‌های پایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در نشست جمعی از مسئولان هیئت فوتبال اردبیل اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم در ریل پیروزی‌ها و کامیابی‌ها گام برداریم که بتوانیم فوتبال پایه را در این استان احیا کرده و با تفکرات سالم و سازنده به فکر برنامه‌ریزی مدون و شایسته باشیم.

وی با یادآوری اینکه باید در رده سنی پایه لیگ‌های منظم همراه با مسابقات متنوع برگزار شود تا زمینه رشد و بالندگی فوتبال در رده‌های سنی بالاتر فراهم آید، تصریح کرد: ما اگر شاهد برگزاری یک لیگ پویا در تمام سطوح نونهالان، نوجوانان، جوانان،‌ امیدها و بزرگسالان باشیم، می‌توانیم شایسته‌ترین ورزشکاران و فوتبالیست‌ها را تقدیم جامعه ورزشی کنیم.

نوتاش خاطر نشان کرد: هر چند 10 فوتبالیست نوجوان اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما نباید به این ظرفیت قانع باشیم بلکه باید در تمام رده‌های سنی از بازیکنان ما برای حضور در تیم‌های ملی و باشگاهی در تراز بالاتر دعوت شده باشد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم در ورزش فوتبال استعدادهایمان را بارور کنیم که به مربیان و مدیران توانمند ورزشی توجهی داشته باشیم و زمینه یک تحولی را در سطوح بالاتر فراهم آوریم.

وی ضرورت استعدادیابی و استعدادپروری را خاطر نشان کرد و ادامه داد: مدارس فوتبال ما می‌تواند این بستر را شایسته و مطلوب فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به حاضر نبودن تیم‌های اردبیلی در لیگ‌های دسته یک و لیگ برتر فوتبال ایران گفت: انتظار ما این است که تیم فوتبال شهرداری اردبیل بتواند در این مسیر ما را برای رسیدن به نقطه متعالی فوتبال کشورمان یاری کند چرا که اگر بتوانیم تیمی در سطح لیگ یک و یا لیگ برتر داشته باشیم، بهتر می‌توانیم قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خودمان را معرفی کنیم.

نوتاش جذب اسپانسرها و حمایت بخش‌های غیردولتی را از فوتبال یک ضرورت اعلام کرد و افزود: ورود بخش خصوصی به ویژه صنعت به ورزش فوتبال استان را در رسیدن به جایگاه واقعی در کشور و دست‌یابی تیم‌های فوتبال استان به لیگ‌های رده بالا تضمین می‌کند.

وی دیگر مشکل فوتبال استان را کافی نبودن مشارکت‌ها به ویژه عدم مشارکت دستگاه‌های دولتی از فوتبال اعلام کرد و اظهار داشت: در صورت حمایت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی فوتبال ما آن استعداد را دارد که بتواند به لیگ برتر صعود کند و زمینه معرفی ورزشکاران مستعدی را نیز فراهم آورد.

نوتاش به اصلاح ساختار هیئت فوتبال استان اشاره کرد و ادامه داد: ما براساس این اصلاح ساختاری که انجام دادیم برنامه‌های خود را در لیگ فوتبال و فوتسال استان انجام دادیم که این برنامه‌ریزی‌ها و اصلاح ساختار مورد قبول فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/62001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول