اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشور:

مشکل امروز فوتبال ایران باشگاه‌ها هستند/رنسانس در فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون فوتبال مشکل امروز فوتبال ایران را باشگاه‌های کشور دانست و گفت: در باشگاه‌های کشور کار پایه‌ای صورت نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال تیم‌داری می‌کند که این کار برخلاف وظیفه فدراسیون است.

مشکل امروز فوتبال ایران باشگاه‌ها هستند/رنسانس در فوتبال کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدهادی آیت‌الهی بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ایران در آسیا رتبه چهارم رنکینگ را بعد از ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در اختیار دارد و با بررسی عملکرد این کشورها در کسب سهمیه تیم‌های پایه مشخص می‌شود که ایران نسبت به گذشته پسرفت نکرده است.

وی افزود: ژاپن و کره جنوبی در نوجوانان و استرالیا در جوانان موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی شده است و ایران نیز در نوجوانان به مسابقات جهانی راه یافته و این مشخص می‌کند که  فوتبال ایران در مقایسه با سه تیم اول آسیا عملکرد مشابهی داشته است.

آیت‌الهی در مورد فوتسال ایران افزود: در دو دوره اخیر مسابقات جهانی که مربوط به مدیریت فدراسیون فعلی فوتبال می‌شود، تیم ملی فوتسال ایران از گروه خود صعود کرد، در حالی‌که در فدراسیون قبلی تیم ملی فوتسال ایران حتی نتوانسته بود از دور اول مقدماتی صعود کند و در مرحله گروهی حذف شده بود.

*مشکل امروز فوتبال ایران باشگاه‌ها هستند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری 40 اردو برای تیم ملی جوانان خبر داد و افزود: تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و از گروه خود نیز صعود کرده بود.

وی مشکل امروز فوتبال ایران را باشگاه‌های کشور نام برد و خاطرنشان کرد: در باشگاه‌های کشور کار پایه‌ای صورت نمی‌گیرد و زیرساخت‌ها به نحوی شده که فدراسیون فوتبال تیمداری می‌کند که این برخلاف  وظیفه فدراسیون است.

*مربیان تیم ملی حاضر نبودند مقابل ازبکستان تیم را هدایت کنند

نماینده فدراسیون فوتبال گفت: مربیان تیم ملی حاضر نبودند در مقابل ازبکستان روی نیمکت بنشینند و فدراسیون فوتبال سه ساعت قبل از بازی ارز کادر فنی را از بازار آزاد تهیه کرد و وقتی ما پول را دادیم آنها حاضر شدند تیم ملی را هدایت کنند.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ایران در مهر و آبان‌ماه هشت تیم را به مسابقات آسیایی و جهانی روانه کرده که آمار بسیار بالایی است.

*رنسانس در فوتبال کشور

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: اگر کسی برنامه‌ای دارد بیاید و برنامه خود را ارائه دهد، فوتبال امروز ما باید یک رنسانس را طی کند.

وی افزود: دوره طلایی فوتبال را پشت سر گذاشته‌ و از سرمایه‌ها استفاده کرده‌ایم، امروز زمان پوست‌اندازی است.

آیت‌الهی از استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از استان‌های ممتاز فوتبال کشور یاد کرد.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول