اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش خراسان‌رضوی:

کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی وضعیت مالکیت ابومسلم را بررسی کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: وضعیت مالکیت تیم فوتبال ابومسلم باید در کارگروه تخصصی فوتبال خراسان ‌رضوی بررسی شود.

کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی وضعیت مالکیت ابومسلم را بررسی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، این جلسه ظهر امروز با حضور رئیس هیئت فوتبال استان، برخی از پیشکسوتان و جمعی از مدیران و صاحب‌نظران عرصه فوتبال برگزار شد.

محمود هاشمی جواهری؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در  این جلسه بر تداوم پیگیری وضعیت مالکیت تیم فوتبال ابومسلم تاکید کرد.

وی گفت: سرنوشت تیم فوتبال ابومسلم به‌ صورت بنیادین و اساسی تعیین تکلیف ‌می‌شود تا دچار سرنوشت سایر تیم‌های خراسان‌ رضوی نشود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با استاندار جدید خراسان ‌رضوی اظهار داشت: جلسه من با آقای فروزان‌مهر طبق برنامه ایشان برای دیدار با بخش‌های مختلف مدیریتی استان برگزار شده است. اما از تیتر برخی رسانه‌ها چنین نتیجه‌گیری می‌شد که برای تعیین تکلیف وضع مالکیت تیم ابومسلم بود.

هاشمی جواهری افزود: در این جلسه من گزارشی از وضعیت و عملکرد ورزش استان، خدمت آقای فروزان‌مهر ارائه دادم که ایشان نیز بر پیگیری و تداوم این روند تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: استاندار محترم در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های ورزشی استان تاکید کردند که اداره‌کل ورزش و جوانان استان متولی ورزش خراسان‌ رضوی است.

وی درباره وضعیت تیم ابومسلم نیز گفت: قطعا استانداری به‌عنوان مدیریت عالی استان در هیچ برهه‌ای قصد دخالت در امور تیم خاصی را نداشته و ندارد؛ هرچند ممکن است افراد جایگاه شغلی در استانداری داشته باشند اما این جایگاه ارتباطی با مسئولیت‌شان در تیم ابومسلم ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان ‌رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت مالکیت تیم ابومسلم باید در قالب کارگروه‌های تخصصی همچون کارگروه فوتبال پیگیری شود و همه مدیران استان بر این مهم تاکید دارند.

انتهای پیام/70017/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول